26. januar 2012

Ta naturen inn

Natur i interiøret er fint, både ekte natur og natur avbildet. Ekte natur er både gratis og lettvint og det kan jeg like!
Selv om jeg bor midt i byen er det muligheter for å plukke med seg noen tørre kvister og planter fra nabolaget.



Vase fra Søstrene Grene
Telysestaker med øyenstikker fra Kremmerhuset



Øyenstikkere minner meg om varme somre på hytta.





Er det for seint med "julepynt" nå? :) Jeg anser disse snøkrystallene mer som vinterpynt, og de får foreløpig lov til å henge framme på kvisten jeg fant rett utenfor her.

2 kommentarer:

Først av alt: gratulerer med ny og fin blogg :-) Liker de lyslyktene fra Kremmerhuset veldig godt. Har sett de mange steder i blogglandet om dagen, og det var veldig fint blandet med ekte natur synes jeg!

Fjonge dager: Tusen takk! Koselig å høre :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)