29. januar 2012

Trondheim - da eller nå?








Siden det er jeg som har tatt bildene, er de nok fra (forholdsvis) nåtid, de ble faktisk tatt i 2009 da jeg besøkte kusine S som studerte der på den tida. Jeg har lekt meg litt i Photoshop og med noen enkle grep kan det jo se ut som bildene er tatt i en annen tid?

Det øverste er litt morsomt i og med at vannet reflekterer farger på husene som ikke er i bildet, og jeg synes det ble en kul effekt.

Kjenner at jeg har lyst til å reise tilbake til Trondheim, det er mye spennende å ta bilder av der!

8 kommentarer:

Så fine bilder! Flink er du :)

Det er såå fint i Trondheim!

Fin søndag!
Jeg har kommet hjem fra spinning og burde egentlig forberedt middag til gjester som skal komme senere, men akk mangler tiltakslyst. Mye lurere og logge seg inn på favorittbloggere og kose seg *blunke*
klem

Digger det øverste bildet, ble så kult:)
Jeg er så heldig å bo i trønderhovedstaden og elsker byen!
Fin søndagskveld til deg!

Artig! Det så ut som supergamle bilder, ja :)

Artige bilder!!
Og veldig fin nyblogg!! :-)

Fabelaktig: Tusen takk for det! Så flink du er som kommer deg på spinning på søndagen, jeg sliter litt med motivasjon til trening i helgene, er jo så mye annet artig å finne på! Som å lese favorittbloggene, som du sier ;) klem AM

hvite tulipaner: Tusen takk! Trondheim må være en herlig by å bo i, jeg synes det er så fint der :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)