12. februar 2012

Sprayesøndag

I dag sprayer jeg. 
Messinglysestake (kjøpt på loppis) skal bli hvit, og jeg er spent på resultatet. Det er nemlig ikke det letteste med slike prosjekter her vi bor. Jeg har jiglet meg til på balkongen, med plastikk for å beskytte både vinduer og balkong, og kaldt er det jo i grunnen å stå der også.

Vasket med tynner, så et par lag med primer og første laget med hvitt er på, og jeg håper jeg klarer å unngå at det renner.

 Sånn så lysestaken ut før jeg startet.
Resultatet viser jeg når (hvis) jeg blir fornøyd ;)



5 kommentarer:

Spraylakkering er gøy! Enkel og rask måte å fornye på. Sikker på staken blir flott i hvitt:-)
God kveld!
Klem, Elin

Eg har spraya mange messing lysestakar, enkel og billig fornying:-)
Glede meg til å se resultatet
klemmar:-)

Gleder meg til å se resultatet.
En fortsatt fin søndag til deg!
- AC

Det ble mørkt ute og jeg måtte ta den inn for kvelden, men kanskje jeg rekker et strøk til i morgen eller tirsdag :) Spennende å se om det blir fint!

Spennende:) Tipper den blir veldig fin i hvitt!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)