26. mars 2012

Snart påske

 Snart er det påske, jeg gleder meg til langfri - for første gang på mange år jeg har tatt meg fri i alle 10 dagene! Noe særlig med tradisjonell påskepynt har vi ikke, men nå som GUL har blitt en ny favoritt har vi allerede noen innslag som setter stemningen mot påske.


 Disse plastikkblomstene er ganske nyankomne i Kreativitetshjemmet. De ikke-så-veldig-grønne fingrene liker blomster som bare varer og varer! :) Disse er kjøpt hos Kremmerhuset.


 Her er også noen nyanskaffelser; vase og bisonhorn - også fra Kremmerhuset. Hvis jeg måtte velge å bare handle i én interiørbutikk resten av livet, hadde nok ikke valget vært så vanskelig :)


 Spisebrikker fra IKEA. Liker det naturlige innslaget de gir. Når man ikke er så glad i duker, er spisebrikker ganske fint å bruke i stedet.


 Det japanske bønnetreet lever fortsatt! Les historien om da jeg trodde jeg kjøpte Corokia her.

Så litt realitetsblogging! Jeg har blitt skikkelig forkjøla og er hjemme fra jobb i dag, så dette er hvordan det egentlig ser ut rundt her. Rydding er vel ikke det kroppen har så lyst til i dag... 
Jeg satser på at halsen blir bedre og stemmen kommer tilbake snart, det er grenser for hvor artig det er å høres ut en bryggesjauer...
 

5 kommentarer:

Heisann...

Deilikt med påske snart og fri...

God bedring!

Ta en titt innom bloggen min..og se etter Giveaway der...da blir jeg glad....

Ha en fin kveld..

Britt.

Så deilig med påskefri - heldige du!
Jeg skal jobbe, men jeg skal jo til syden etter påske da :)

Jeg håper du har hatt en fin mandag og ukesstart.
Jeg er så slått ut av pollen om dagen at det ikke er gøy en gang.
Storgodklem!

Herlige detaljer hos deg og herlig med påskefri!
Selv er jeg slått ut av influensa så da er det bare å ta det helt med ro her og bli frisk:/
Klem E

Ønsker deg masse god bedring.
Så flott på bordet ditt med alt fra Kremmerhuset.
Så kule de gule blomstene er.
Jeg skal også ha lang påskeferie for første gang siden jeg begynte å jobbe tror jeg det er, og det er noen år siden...

Fin kveld til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)