13. april 2012

DIY - Presenting "the 3 R's blog"

Har dere sett "the 3 R's blog" før? Det hadde ikke jeg før nå, og jeg er bare nødt til å dele!
Allison som driver bloggen har et prosjekt gående som hun kaller "30 Projects x 30 Weeks x 3 Principles". Hun beskriver prosjektet slik:

"The 30x30x3 Project is my self-imposed journey to create 30 projects, in 30 weeks, based on the 3 R’s of Reduce, Reuse, Redecorate.  Here is a full summary log of the projects created so far."

Her er det mange gode ideer! Mange av dem er altfor avansert til at jeg kan klare det (eller ha tålmodighet til det), men kanskje noen andre har lyst til å prøve? :)

Jeg er spesielt imponert over lampene hun lager, av f.eks. spålapper, sugerør, papir, kaffefilter, bæreposer.. det meste altså!

Ta en tur inn til "the 3 R's blog" og bli inspirert!

Lampe laget av spålapper! Kilde

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)