27. april 2012

Jeg vil ha en grønn ballong...

Trender kommer og går, plutselig blir noe populært - uten at jeg veit hvorfor, men det bare dukker opp. Ofte ser jeg på ting en evighet før jeg finner ut at jeg har lyst på det. Innimellom kan jeg mislike noe en lang stund før jeg plutselig finner ut at jeg liker det allikevel, sånn cirka et år etter andre - og da er trenden over eller tingen er utsolgt. En ting jeg har sett blogget en del i det siste er vinballonger. Grønne eller sjøgrønne vinballonger. Og jeg har fått såå lyst på en - umiddelbart (og ikke et år etter)! Ikke veit jeg hvor jeg skal ha den, det er vel strengt tatt ikke plass. Men lyst på en har jeg åkke som :)

Disse fantastiske bildene er tatt av Daniella Witte. Den svenske dama jobber med innredning og foto, og har en fantastisk fin blogg! Jeg lar meg inspirere og får ikke noe mindre lyst på grønn vinballong når jeg ser disse bildene!

Siden det ikke ble noe loppemarked på meg forrige helg vurderer jeg å dra på et på lørdag. Kanskje det gjemmer seg en grønn vinballong der, og kjenner jeg interiørverdenen rett kan det jo hende det blir rift om den....

Ønsker dere alle en fantastisk fin fredag!




3 kommentarer:

På loppisen jeg var på forrige helg var det faktisk to stykker av denne typen. Og jeg angrer bittelitt på at jeg ikke kjøpte en kjenner jeg. Men det kommer vel flere sjanser. :)

God helg!

....Så en grønn i kurv på Fretex alnabru i dag... Jeg har de i fire størrelser,og bruker de til blomster og grener.Ellers så får en jo kjøpe de nylaga hos house doctor...Det dukker nok opp en i din vei:)
ha en fin fredagskveld
klemklem

Rett og slett nydelige bilder :)
Jeg er litt sånn som deg jeg også... ikke alltid jeg syns ting er fint før leeenge etterpå...

Ønsker deg og dine en fabelaktig helg.
Håper alt er godt.

Stor klem og ett varmt smil
Maia

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)