29. april 2012

Sunny Sunday

For en fantastisk herlig søndag det er ute! Ihvertfall her i Oslo.
Utenfor stuevinduene har vi et digert tre som det er ganske morsomt å følge utviklingen på - etter hvert som årstidene skrider fram. Jeg burde egentlig ta et bilde hver uke, for å se forandringen.
Da jeg så ut av vinduet i dag var det et skikkelig fargesprakende syn som møtte meg, det måtte foreviges! Favorittfargekombinasjonen, jo! :)


Sånn ellers er søndagen noe slapp etter et heidundranes artig show på Telenor Arena i går! Jepp, det er bare å innrømme det, jeg er veldig glad i 90-tallsmusikk, så da "We love the 90's" skulle arrangeres måtte jeg jo bare dra dit! E-type, Haddaway, Captain Jack, Culture Beat, Infinity, Reset, Scooter, Soild Base,Vengaboys og enda flere dukket opp på scena og lagde skikkelig liv!
Dansefoten fikk skikkelig rykka fra seg :)


4 kommentarer:

Hei,

Takk for hyggelig kommentar inne på bloggen min! :) Alltid like kjekt!

Fine bilder du har fått tatt ;) Ellers håper jeg du har hatt en fin helg.

Ha en fin uke! :)

Klem

Nydelig!

Ønsker deg en herlig start på uken!
Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

Klemklem

Vil bare fortelle deg at det var du som var så heldig å vinne 1/2 års abbonementet hos Boligpluss hos meg:)
Ha en fin 1 mai feiring
klem

Send meg mail med navn og adresse.Til elinanitapetter@hotmail.com

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)