8. mai 2012

Bildevegg i gangen

Det tar tid å lage et hjem, og det som kanskje tar lengst tid er å få bilder opp på veggen!
Man må liksom bo seg til litt før man veit hvordan man vil ha det.
Noe jeg hadde lyst til å videreføre fra der vi bodde før var bildeveggen jeg laget der.
Jeg har for det meste brukt de samme bildene og rammene, men noe nytt har kommet til - og noe har fått nye rammer.

Verdt å nevne:

- Jeg synes dørene i leiligheten har så fin farge. Ubehandlet kan også være kult!

- Skattholdet skriker etter en overhaling! Det ser mye hvitere ut her på bildet enn det egentlig er, og jeg driver og tenker på hva jeg skal gjøre med det. Dette var egentlig et teak-skatthold og noen ganger angrer jeg litt på at det ble malt. Det skjedde uansett for rundt 15 år siden, så gjort er gjort. Noe må ihvertfall gjøres og jeg står mellom fortsatt hvitt - eller en til flere knæsje farger!

- Orkideen er den første av sitt slag jeg NOEN gang har klart å få til å blomstre på nytt! Oppskriften var å ha den i vindusposten i nordvendt vindu på et kjølig rom. Jeg er i grunnen ganske stolt ;)


Herlig blanding av bilder fra vi var små, bilder av søsken, niese, og svigermor (ser jeg mangler bilde av mine foreldre, det må fikses!) egenlagde ting, speil fra IKEA, fine ord, tapet og POLKAlove (se forøvrig hvordan jeg lagde dem her). "Noen" var visst ikke så fornøyd med washi-tapen, så vi får se om det jeg kalte "et lite prøveprosjekt" bare blir hengende og "noen" vender seg til det.... :)


Detaljer.
Jeg rammet inn litt av tapeten som ble igjen fra oppfreshingen av kjøkkenet. Fint å la litt detaljer gå igjen rundt omkring.
Fargen på veggen heter "Varm sand" og er fra Flügger.



Det neste på bildeprogrammet er å få opp noe i stua! Bildelister står og venter, på tide å finne fram slagboret!

4 kommentarer:

Så fint!:-)
Syns det er så fint med bildevegg når folk får det til fint, sånn som detta:-)
klemmar

Så fin den veggen ble :)
Jeg syns det skattholdet er nydelig jeg da!

Fabelaktig kveld til deg, vakre!
klemklem

Gleder meg utrolig til jeg får opp bildeveggen min også! :) Har sikkert 30 rammer som skal få sin oppgave om ikke så lenge! :) Dette var jo knallstilig!

Så fint det ble :) Du er flink!

Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)