4. mai 2012

DIY - Spraymale lampe

Sagaen om spraymaling fortsetter... og mens vi er inne på lamper! :)

På IKEA har de noen ganske billige, men stilige lamper. Det eneste som er litt kjedelig er fargene, eller mangelen på farger. Det er det heldigvis lett å gjøre noe med, og på LIVET HEMMA (IKEA Sveriges egen blogg) viser de hvordan FOTO-lampene blir flotte og fargerike med spraymaling.

(Husk at giveaway'en min trekkes i morgen så det er ikke for seint å bli med!)

Lamper før:

Lamper etter:


Bilder lånt fra LIVET HEMMA.

3 kommentarer:

Såå kult!

Fin fredag til deg og dine!
Her skal jeg legge siste finpuss på kurset jeg skal holde i morgen *skrekkblandet fryd*

Klemklem

God idé! Utrolig hva som kan pimpes med litt spray:) Jeg går forresten og venter på den samme lampen som du fra HD. Gleder meg til juni:-D
God helg!
Klem

Dette ble veldig stillig! Jeg har fått helt dilla på sånne lamper i det siste, så mulig kjøkkenet skal få seg en make-over med nye fargerike lamper nå :D

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)