15. mai 2012

Har du prøvd Instagr.am?

Instagr.am skyter fart om dagen og jeg forstår veldig godt hvorfor!
Microblogging der fine foto er fokuset, med mulighet for å legge ut en liten tekst om bildet og tagge hvor man er. Man kan følge hverandre på samme måte som på Twitter, og vil man være privat kan man skru på moderering av hvem som får følge bildestrømmen din. Liker man bildet man ser viser man det ved å trykke på et hjerte, og har man noe man vil si kan man legge igjen en kommentar.

Her er noen bilder jeg har lagt ut i det siste:



Her er den nye betongtrappa ved Vulkan. Tok bilde fordi jeg synes den er kul, og fordi jeg fikk følelsen av at det var sååå langt opp :)


Noen velger å gå for spesielle temaer, andre legger ut bilder fra hverdagen, der man er og hva man gjør. Jeg er nok mer i den siste kategorien, det er fint å fange øyeblikk med mobilkameraet og dele det.


Nagler på kragen er cool! Ny bluse/skjorte fra Vero Moda.


God wok-middag på Eat Sushi & More i går!

En fin tjeneste som har dukket opp i kjølvannet av Instagr.am og Pinterest er Pinstagram.co. Der kan man se bildestrømmen til de man følger på Instagr.am i et Pinterest-view! To fantastiske teknologier sammen blir dobbelt så bra og veldig greit at man kan se bilder i litt større format på PC/Mac også.

Denne bloggen er i utgangspunktet ingen hverdagslivblogg, men har noen lyst til å følge meg litt mer i hverdagen finner dere meg på brukernavnet annmeretes.
Legg gjerne til brukernavnet ditt i en kommentar!


Pinstagram.co <3

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)