13. mai 2012

I'm a Canonian

Fabelaktige Maia har en utfordring som heter "Vis meg ditt kamera".

Jeg har akkurat kjøpt meg Canon EOS 5D Mark II (brukt) og da passer det jo fint å vise det fram! Kameraet er under ett år gammelt og er nesten ikke brukt av forrige eier. Han var veldig glad for at noen ville kjøpe det og bruke det mer enn han hadde gjort!

Kameraet og jeg driver og blir kjent, jeg synes i grunnen det går ganske fint! Ingen store krangler hittil ihvertfall :)

Hvorfor jeg har Canon er vel egentlig bare en tilfeldighet. Det var det jeg hadde hørt mest om da jeg bestemte meg for å kjøpe speilreflekskamera i 2009, så da ble det slik.

Sleng deg på utfordringen du også da vel, det er fantastiske premier å vinne!

Bildet er forøvrig tatt med Canon EOS 450 D.

1 kommentarer:

Lykke til i utfordringen.

Fin ny uke til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)