10. mai 2012

Jula varer...året rundt!


Flere detaljer fra gangen, eller hallen som jeg liker å kalle rommet.
Et rom med dører til kontor, kjøkken, stue, entré og en liten bod.
Det originale tregulvet er så fint!

Her i leiligheten er det jul hele året, jeg synes disse greinene med lys (fra Clas O) er så koselige at de får lyse døgnet rundt.
Kvistene fant jeg utenfor her i vinter en gang. Jeg angrer meg litt for at jeg ikke satte dem i vann, det viste seg nemlig å være gule fine blomster på det treet... jaja, de er fine som de er nå også :)

Plastblomstene er fra Kremmerhuset, vasen fra IKEA.

Ser at jeg snart må få ryddet i vitrineskapet, det står jo der og er omtrent det første folk ser når de kommer inn.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)