9. mai 2012

Pretty pink photography


 Rosa ranukler!
Søte som sukkerspinn!
Jeg øver meg med nytt (brukt) kamera og ny linse, det er visst ikke så lett!
Canon 5D Mark II + Canon EF 50 mm f/1.4

Nesten som å starte på nytt!
Øvelse gjør nok mester, det er bare å dukke ned i knapper, innstillinger, bruksanvisning og tutorials! Og ikke minst: Ta bilder, ta enda flere bilder og enda enda flere bilder!
Nå er det ihvertfall ikke utstyret det står på! Haha :)

Hvis noen har gode fototips å dele, be my guest!
(Spesielt om du har dette kameraet eller objektivet!)


7 kommentarer:

Ser ut som du har fått grepet allerede:)Har du hørt fra Boligpluss?Jeg har sendt de mail,men ikke fått svar på den...
ha en fin dag
klem

Ranukler er så fint! Det er så trist at de ikke finnes i august, hadde sååå lyst til å ha dem i brudebuketten min. Men, det er bare å leite etter andre fine hvite blomster :) Sukk.

Søteste blomstene ja! Øvelse gjør mester, som du sa, toutorials er veldig lurt å bruke, men få også tak i photoshop, MYE å gjøre med bildene etter de er tatt! :)

Gratulerer med nytt kamera.
Nydelige bilder av vakre ranukler.

Fortsatt fin uke til deg!
- AC

Disse blomstene var bare helt nydelige! Fargen var nydelig.

Og gratulerer med nytt kamera forresten, alltid kjekt med nye ting ;)

Ha en fortsatt fin kveld :)

Klem

elinAnita: Har svart inne hos deg :)

Mari: Åh, det hadde blitt fint i en brudebukett! Men du finner helt sikkert noen andre som er like fine :)

AngelHuset: Jeg har heldigvis Photoshop så der kan man fikse på litt av hvert! Utfordringen nå er å lære seg å bruke objektivet og det nye kameraet!

AC: Tusen takk søte du :)

Vakre bilder av vakre ranunkler!
Heldige du som har det flotte kameraet
Klem Tonje

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)