23. juni 2012

St. Hansaften

Gardiner er ikke helt min greie, men behov for skjerming mot både innsyn og sollys mot TVen tvinger behovet fram. Min kjære hadde hengt opp et brunt pelspledd da sola ødela TV-bildet forrige helg, det var... ikke... pent. En altfor lang og ganske gjennomsiktig gardin jeg hadde liggende får gjøre nytten så lenge, selv om ikke alle var like enige i at det skjermet noe særlig i det hele tatt... funksjon vs. utseende, hva vinner akkurat nå? ;)

Ser ut som vi (jeg...) må ut på gardinshopping. Jeg gleder meg egentlig ikke noe særlig. Jeg veit den må være hvit, skjerme mer og helst være litt kortere. 
Enn så lenge synes jeg i det i grunnen ble ganske vakkert, sval stemning i stua torsdag kveld.

~~~~

Lørdag, helg og St. Hansaften! Jeg er i utdrikningslag for en augustbrud og seinere i dag blir det nok litt forberedelser til egen bursdagsfeiring i morgen.

Håper alle har en fin midtsommer!


Instagram / annmeretes

2 kommentarer:

Gardiner er vanskelig, jeg brukte 3 år på å finne de vi har nå.

Herlig med utdrikningslag da:)

HURRA for deg i morgen.

Fin lørdagskveld,
her skal hvitvin og jordbær nytes etter en bedre middag.

Stor klem & mange fine tanker.

Ehh, Ikea. De har faktisk lystette, helt ensfargete hvite, enkle gardiner. Ikke så sexy, kanskje, men de funker, og når de er dratt tilbake ser man dem omtrent ikke :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)