3. juli 2012

Lykkelig vinner!

Jeg håper ikke det er noe i ordtaket "hell i spill, uhell i kjærlighet", for i så fall bør jeg være nervøs for at samboeren kanskje vil takke for seg snart....
Jeg var nemlig så heldig å bli trukket ut som vinner i konkurransen til Kremmerhuset!
Wow! Så utrolig stas!



Heldige meg vinner alt det jeg satte opp på ønskelista! :)
(Og jeg kommer til å holde hardt på kjæresten framover, for maken til vinnerlykke har jeg ikke opplevd før!)

Denne uka kunne jo ikke startet bedre, for den gode nyheten fikk jeg da jeg satt og inntok et bedre måltid reker og hvitvin sammen med jobben i går kveld. Vi feiret sommeren og oss selv fordi vi hadde gjort en stor oppgave med suksess! Nå kan jeg telle ned til ferie på bare en hånd, livet er ganske så fint :)

6 kommentarer:

GRATULERER!!! Heldiggrisen :)

Og GOD SOMMER til deg!

Klem

Gratulerer! Gøy med vinnerlykke. :)

Gratulerer, så utrolig gøy!

Finfin tirsdag,
her hos meg skinner solen!
klem

Grattis så masse:)Flott premie:)
klemklem

Snakk om vinnerlykke! Så gøy:)

Gratulerer!
Herlig premie.

Fin kveld til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)