23. september 2012

Giveaway - vinn en mugtail!

 KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET. TAKK TIL ALLE SOM BLE MED! :)
VINNERNE ER ANNONSERT HER.

Bloggen har den seneste tiden svusjet over 30 000 sidevisninger og Facebooksiden har fått over 100 følgere! Dette har jeg lyst til å feire!

Jeg lodder ut en valgfri Mugtail-kopp til to vinnere, og det eneste du trenger å gjøre for å være med er å legge igjen en kommentar på dette innlegget! Skriv gjerne hvilken kopp (dyr) du ønsker deg!

Har du lyst til å like bloggens Facebookside er det hyggelig, men ikke noe must for å være med.

Du trenger ikke ha blogg for å være med, men legg gjerne igjen e-postadresse og et slags navn.

Trekkes om to uker; søndag 7. okt.







 Tusen takk for at du leser bloggen min, I love you! :)

PS: Jeg er ikke sponset av mugtail eller noen andre.

//
This give away is for Norwegian readers only.

110 kommentarer:

Så spennende! Jeg ønsker meg rådyrkoppen :)
Klem fra Tonje

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

Så flotte kopper:-) Katt og rev er mine favoritter. Har to katter selv. Hege (hebree@hotmail.com)

Åh, sånne har jeg ønsket meg lenge! Kattekoppen er favoritt, men jeg liker flere av dem veldig godt! :)

Wow, så super premie!
Liker mugtail kjempe godt,
har noen allerede..
Elgen hadde vært perfekt
sammen med de andre!! :)
*krysse fingrene*
Ha en fin søndagskveld!
Klem fra Toril :)

Gratulerer med så flotte tall til den fine bloggen din.
For en herlig giveaway.
Mugtail er jo så søte.
Om jeg skulle velge en måtte det bli pinnsvin eller elg siden jeg allerede har ekorn.

Fin ny uke til deg!
- AC

Jeg har velig lyst på et rådyr;) *kryssefingrer*

Så fin premie! Dette vil jeg selvfølgelig gjerne være med på! Hvis jeg vinner, ønsker jeg meg reven :-)

Så artig! Jeg sier ikke nei takk til Ekorn-koppen. :)

Herrejemini, 30 000?! Godt jobba, Ann-Merete! Jeg har selvfølgelig lyst på en kattekopp (må jo nesten det...kattegærn som jeg er ;-)

Grattis igjen *krysser fingra*

Så gøy! Gratulerer!
Jeg ønsker meg pinnsvin. :)

Jeg vil gjerne være med! Og siden jeg bor i Rådyrvegen må jeg nesten ønsker meg Rådyr ;)

Oi, de var veldig fine! Gratulerer med så mange sidevisninger :) Jeg ønsker meg rådyrkoppen!

Jeg ønsker meg ekorn-kopp:-)

marlbak@online.no

Gratulerer;0)

Krysser fingrene for å vinne en ELG!

Aina
rottebizz@live.no

Jeg ønsker meg kattekoppen! :)
hannehol@hotmail.com

Ønsker meg kattekoppen :)
Ingrid

Så fin! Ønsker meg bjørnekoppen :)
Ragnhild

Hei
De koppene er så stilige :) Krysser fingre og liker siden din på fb i samma slengen :)
Om jeg skulle være den heldige så ønsker jeg meg koppen med katt

Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

Fin premie! Jeg ville valgt rådyrkoppen :-)

så stilige :)) Jeg ønsker meg reven hvis jeg er den heldige :)
tina.triger@live.com

Jeg vil gjerne være med og ønsker med en revkoppen!
Irena
irenaruskinja@gmail.com

Jeg ønsker meg en rev, eller et rådyr. Så fin premie. Fin søndag:))

Så fine, vil gjerne ha rådyr koppen :)
mz_frida@hotmail.com

Jeg ønsker meg katten! Kjempefin og perfekt til kaffekos i sofakroken :)

Utrolig fine, da.
Ønsker meg ekorn-koppen.
Hilsen Anett

tomabjer@online.no

Jeg vil gjerne være md, og ønsker meg veldig rådyrkoppen:)

Grattis med gode besøkstall!!

Jeg ønsker med ekornkoppen om jeg skulle ha hellet med meg:)

Jeg ønsker meg EKORN :)
sorgenfri2#hotmail.com

Hei!
Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

i_sen3@yahoo.no

Alltid en super blogg :)
Vil gjerne være med i trekningen.
Hilsen Tonje TA

Hei, jeg er veldig meg på feiring:)grattis:)jeg følge bloggen allerde, men har lagt meg til som FB følger også:)
Synes Elgkoppen er kul:)
ps!har en liten feiring på bloggen min og om dagen,bli gjerne med:) Kine:)

Grattis med fine tall! Gøy og velfortjent. Jeg hadde valgt meg en rev hvis jeg ble den heldige vinneren.*tvi,tvi*

Så fine "sommerfugl-glassbilder" du har på bildelista di.Kan jeg spørre hvor du har fått tak i herlighetene?

God tur til Bergen. Der skulle jeg gjerne vært.
Jeg gleder meg til glandsdag, jeg. Regner med at vi sees da. Om du ikke tar turen nordover før den tid, da? Det hadde vært koselig! ;)

Stor klem sendes til deg.

Tusen takk for den flotte giveaway du holder!
Ønsker meg gjerne rådyrkoppen, kattekoppen er også på ønskelisten om du ikke har rådyr, smil!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Åh, så utrolig søte! Skulle ønske dem fantes med elefanter, men siden det ikke var et alternativ ønsker jeg meg ekorn! Så utrolig herlige!

Klem fra Charlotte (charlotte85win@hotmail.com)

Gratulerer med mangemange følgere!

Jeg ønsker meg ekornkoppen :)

hei,
jeg slenger meg med ;-)) ønsker meg en rådyrkopp.
hilsen TOVE

Heisann!
Kjempefin giveaway:) Hvis jeg vinner ønsker jeg ekorn eller rådyrkoppen.
Ha en fin uke:)

Hilsen Hilde (hilols2@online.no)

Disse er så skjønne. Hvis jeg vinner, vil jeg gjerne ha kattekoppen. :)

wow, for noen geniale kopper, og ikke minst, søte! dette blir jeg med på! :) ønsker meg koppen med ekorn på:)

mail: kvikki_meg@hotmail.com

Mvh
Victoria W

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)
► synes koppen med ELG var veldig stas =)

------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding


Ha en fin uke!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

Såå morsomme kopper!! Hvis jeg hadde vunnet hadde jeg valgt ELG koppen, den var bare såå søt! Og fordi jeg syntes ELG er kule :P

Obs glemte e-post: mammablogg93@gmail.com

Så fint! Liker bloggen din veldig og ønsker meg en ekornmugtail :) tstoelen@hotmail.com

så flotte kopper! mine ønsker er rådyr, katt, pinnsvin, og ekorn! jeg elsker dyr i interiøret,men mangler koppen ;) hvor får man ellers kjøpt disse? endelig en enkel giveaway der man bare trenger å si hva man ønsker :)

ingerkristin@hotmail.com

Jeg ønsker meg mugtail-katten :)

wendyydnewl@hotmail.no

Blir superglad om jeg vinner rådyr-utgaven ;)
ingridengh at hotmail.com

Så super premie!:)
Jeg elsker mugtail koppene!
Jeg ønsker meg mugtail-katten :)
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Å for en herlig give away! Jeg er selvfølgelig med, liker på fb og jeg la meg til som følger :)
Jeg liker reven jeg da.
Klem Renate

Herlig give away! :) Jeg liker mange, men kanskje katten er den jeg ville startet med!

- karina
(karina.bolseth@gmail.com)

Disse er så fine!
Jeg ønsker meg rådyr :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Disse er kjempefine, jeg skulle utrolig gjerne vunnet en elg-kopp, krysser fingrene :)

Mvh. Kristine S
E-post: kristine907@gmail.com

Så stilig! Ønsker meg revekoppen :)
tina.sves@gmail.com

De er så fine! Rev og rådyr er mine favoritter:)
judith@mimer.no

Gratulerer så mye:)!
Så fine alle sammen er. Skulle jeg valgt en så måtte det nok blitt rådyret eller ekornet:)

Fine kopper! Jeg ønsker meg en pinnsvin!
Berit (byveng@hotmail.com

Hei!
Så fine kopper!
Favorittene er katten, reven og ekornet :)

Blir gjerne med i trekningen!

mf.i@hotmail.com

Oj, for noen fine kopper! Hadde vært skikkelig kos å drikke morgen-kaffen av en slik en, gjerne en katte-kopp :)

nyyyydelig,jeg synes katta er finest.lineroe@sbnett.no

Jeg ønsker meg haren :)
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Å, så gøy!
Ønsker meg rådyret :)

apellinda(att)gmail.com

Gratulerer med fine tall! Ønsker meg rådyrkoppen - den var fin:)
hannekb@hotmail.com

Gratulera så mykje med besøkande og følgera :) Mugtail kopp har stått lenge på ønskelista, og er eg så heldig å vinne er det rådyrkoppen eg vil ha :)

Jeg ønsker meg katt eller rev på koppen min! :)
Madeleine_sandbo@hotmail.com

Åh, disse er så fiine!
Ønsker meg alle jeg, men først og fremst...rådyr! :)

(signe4@hotmail.com)

Hei ! Kjempefin blogg og har selv akkurat falt for Mugtail koppene :)
Mistet min søte pus gjennom 15 år for kort tid siden, så hadde vært så fint med en Mugtail kattekopp med telys i, så det kan stå ved siden av bildet av henne ♥
(christine.natland@apollo.no)

hei
takk for koselig hilsen inne hos meg
jeg vil GJERNE være med å feire bloggen din - selvfølgelig! :)
Mugtail-koppene er bare kjempefine.
de har også sånn fin tekstur. en katte-mug hadde elsket å bo hos oss, det er jeg heeelt sikker på :)
vi flytter inn til helga, så kan godt sette av plass til den! hihi!!

ha en strålende dag
så setter jeg med ned å krysser finger til den 5.

klem fra
Åpent^hus

ÅÅÅ. Så utrolig fin give-away. Og takk for hilsen på bloggen min også. Legger meg til som følger og skal jammen lese mer her. Kjempefin blogg. Jeg vil gjerne ha en reve kopp. De er så utrolig søte disse Mugtail koppene.

Klem fra Ingrid

Åååh, så fin giveaway, desse koppene er så fine :) Kunne tenkt og samla på desse.
Favoritten er vell kanskje ein reve kopp :) trekk eit lykkelodd :)
rossland84@yahoo.no

Jeg ønsker meg elgkoppen:)

snefrid1@msn.com

Å, så gøy!! Så snill du er <3
Elsker koppen med rådyr, om eg vinner så ønsker meg den - eg hadde blitt overlykkelig då eg har sikla etter denne koppen i månedsvis!

Har likt deg på facebook! :)

Regine_E_F@hotmail.com

Nydelige kopper og favoritten er ekornet, tror jeg :)

Grattis med fine tall!
Vanskelig å velge hvilken kopp jeg ville hatt, for alle er jo så fine. Men jeg tror det må bli elg, den er så kul!

Gratulerer så mye med så bra statistikk :D Det er første gangen jeg er på bloggen din, men definitivt ikke den siste fordi her fant jeg masse inspirasjon :)

Jeg synes rådyrkoppen var den søteste :)

Ha en fin helg !

(natalie_fo@hotmail.com )

så artig :-)

jeg er med, vil veldig gjerne ha den ekorn-koppen:)

iqra_1208@hotmail.com

Å, så fin giveaway! Jeg har allerede kaninen, så jeg tror det må bli rådyr eller ekorn om jeg skulle være så heldig å vinne :)

Mer enn alt ønsker jeg meg en Bjørne-mugtail! <3

Anne Lise Havnvik - alhavnvik@hotmail.com :)

Kjempefine! Ønsker meg rådyr! :)

*krysse fingrer og tær* :))

Stilige kopper. Ønsker meg den med katt på.
anniren20@gmail.com

ELSKET katten og reven! :) Har 3 katter selv, hehe..

Hilsen Katrine

katrine_karlsen@hotmail.com

Om jeg vnner vil jeg ha den med reven :D
Benedikte95@hotmail.com

Ååååja, selvsagt vil jeg være med på denne :)
Jeg håååper på rådyret, det er herlig!!

Veldig koselig å hilse på deg i helgen :)
Stor klem fra Stine

Jeg prøver lykken.
Liker Facebook siden til bloggen :)
Jeg har veldig lyst på en kopp med Katt jeg :)
Ønsker deg en fin kommende uke :D
Krysser mine fingre og håper :)

Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Heisann. Hyggelig å hilse på deg i Bergen :-) Så fin og inspirerden blogg du har. Gleder meg til å følge deg videre.

Liker Elg og Rådyr best jeg

Klem
Lottemora

ღϠ₡ღ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿♥●ღϠ₡ღ

Blir gjerne med!
Henger meg på som liker på FB siden din jeg =)

Aldri sett disse koppene før, var utrolig tøffe :)
Vinnder jeg vil jeg veldig gjerne ha *katt* =)

*krysser fingrer & tær veldig hardt sammen*

ღϠ₡ღ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿♥●ღϠ₡ღ

Ha en fin mandag!

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღϠ₡ღ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿♥●ღϠ₡ღ

Så koselig og treffe deg i Bergen! Vi hadde en fantastisk helg og jeg må sier at jeg vil ha mer!!! hehehe...
Jeg vil gjerne være med din giveaway! Nydelig blog du ha og gratulerer ♥ Jeg vil ha en Rev! :)

Klem,
Vicky

Hei søte du. Veldig kjekt å treffe deg og å sitte på bord med deg! :)
Utrolig kjekk helg vi har hatt altså...er ikke helt ferdig med å summe meg etter helga.
Og for en fin giveaway! Jeg slenger meg med og liker best haren. :)
Ha en finfin uke!

Hei :-)

ღϠ₡ღ Kjempefin blogg og flott giveaway :-)
Vil gjerne få være med. Om lykken kommer min vei,
hadde en kopp med katt vært toppen av lykke til min datter.
Ha en herlig høstuke! ღϠ₡ღ

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Hei, jeg vil gjerne vinne rådyret til min venninne som har rådyr-dilla :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Ekorn koppen var kjempesøt! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com



Hurra for bra tall. Veldig fortjent!
Jeg ønsker meg en liten Bolla Pinnsvin om jeg vinner.

Ha en fin kveld!

Hurra for bra tall. Veldig fortjent!
Jeg ønsker meg en liten Bolla Pinnsvin om jeg vinner.

Ha en fin kveld!

Så gøy med populær blogg! Veldig fortjent :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen og ønsker meg rådyrkoppen.

Ha en fin dag!

Hei, hei! Jeg vil veldig gjerne delta, og velger meg koppen med katt på. Kjempefin! :D

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Har likt fb siden din:) om eg skulle vere så heldig å vinne så er det kattekoppen eg vil ha <3
Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

Hei på deg!Så koselig premie da!!!
Jeg delte Fb-siden din med over 840 venner.
Hvis jeg skulle være så heldig å vinne en slik kopp,
så ønsker jeg KATT. Jeg elsker katter, og hr hatt det i godt over 40 år- Nå har jeg bare igjen Mira som er litt over 12 år, og en engel!!!

Vennlig hilsen Guri Marie
guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Mugtails er bare så fine! Jeg blir gjerne med på give away og gratulerer med så mange følgere :) Jeg ønsker meg en med kattehale, elsker katter :) God helg.
Vh Kaia

De var kjempefine! Klarer ikke bestemme meg for om reven eller ekornet er finest :) Trude

Disse koppene er sååååå fine, har kjempelyst på en :) synes elgen og pinnsvinet er finest!

(therese88@lyse.net)

Disse er sååå søte! Ønsker meg reven!

Klem

Gratulerer så mye, gøy at flere og flere får øynene opp for denne bloggen :-) Krusene er så fine, jeg slenger meg på og ønsker meg et rådyr! God helg til deg!

nina@helen.as

Jeg har ingen blogg, men slenger meg på allikevel;) Den med rådyr hadde passet fint hos meg! ingvild2006@gmail.com

Elsker disse koppene! Ønsker meg veldig den koppen med katt:)
Har også likt på facebook.

(christineen7@gmail.com)

Jeg er med! :D
synes de med rådyr er så skjønne! :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Åh, rakk det :-)
Jeg har kjempelyst på en med rådyr på! De er sååån fine!
Klemmer fra Ida

Jeg blir gjerne med! Om jeg er så heldig å vinne, ønsker jeg meg ekornkoppen. :)

Så gøy:-) Har faktisk aldri sett sånne type kopper før, men var veldig fine:))

Marianne

Tredvetusen?? det får'n si,
Da vil jeg tro du er rimelig bli'?
Har en kompis på elgjakt akkurat nå,
og jammen har'n ikke bursdag snart og,
så en elgkopp, det hadde passa som smurt,
at det er valgfritt var jammen lurt,
trivelig blogg,- det må jeg få si,
vil tro at den opptar mye ti'?
fin fin lesing, all ære til deg,
med hilsen fra kattungen og fra meg :)
Mvh Harriet

p-karlsen@c2i.net

Oh, dersom jeg vinner tror jeg det må bli en ekornkopp, jeg. For en nydelig blogg du har :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)