2. september 2012

LampeLove

Endelig har jeg fått lampa jeg bestilte fra designbelysning.no! Jeg var jo så heldig å vinne gavekort i konkurranse hos Put it in a box og har ventet tålmodig siden april på at lampa jeg ville ha skulle bli produsert og sendt fra Danmark. Nå er den endelig i hus og jeg har fått leselys i sofaen! Jippi! :) Gleder meg til mørke høstkvelder med magasiner og bøker under lampa.


Lampa heter Vintage vegglampe.
Svart putetrekk fra H&M Home, blått putetrekk fra Indiska (tror jeg, hvis det ikke var Kremmerhuset... lenge siden jeg kjøpte det, gitt!), grå pute strikket av mamma, saueskinn fra Flust.no.


Jeg "eksperimenterer" forresten litt med fargene nå. Fikk det plutselig for meg at sjøgrønn/mint måtte vike litt plass for mørkere blå, eller petroleum-ish. Jeg kjenner at det passer mer nå som vi snart er inne i høsten.




Kan nok si at jeg fant inspirasjon i et av de siste Kamille-bladene (bildet under). 
Jeg kjenner forøvrig at lysten på ny sofa er ganske høy nå..! Det dere ikke ser på bildene er at fôret tyter ut på det ene armlenet og tråder står ut i hytt og pine. Oppdragelsen av kattene har dessverre feilet på akkurat det området.. Noen som har gode tips for å holde skarpe katteklør unna sofaen? En ny sofa kan jo ikke bli ødelagt av sånt!


//
Finally I got the lamp I won in a give away from the blogger Put it in a box. It's a Vintage lamp from House Doctor, and I'm looking forward to sit in the sofa with my magazines, books and good light :) The last picture is from the Norwegian magazine Kamille. My inspiration right now as I tend to use a darker blue/petroleum instead of the mint green/blue color.

3 kommentarer:

For en lekker lampe.
Den som venter på noe godt... osv.
Så fine bilder fra den lekre stua di,
kan ikke se på bildene at kattene har brukt opp sofaen din ihvertfall.

Fin ny uke til deg!
- AC

Så fint det ble med ny lampe! Heldig du!

Har samme "problemet" her, med to uoppdragne puser... Og jeg som har bestilt ny sofa til spisestuen...hjelp! Hvordan skal det gå??? ;)

Ha en deilig søndagskveld, og fin ny uke!

Klem

Så stilig den lampen var!!! Like it a lot :) tusen takk for fine ord både på instagram og på bloggen. Du er god :))

Klem fra ei som snart skal finne badekaret i håp om det hjelper på nakken.

Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)