19. september 2012

Nerdete utsmykking


Flaks for meg at samboer'n er nerd som samler på kjemiutstyr!
(Flaks for samboer'n at jeg liker nerder, hihi) :)
Det kunne jo komme den andre bildelista til gode, tenkte jeg.



Jeg bare tester ut litt fortsatt, altså, hvordan disse bildelistene skal utsmykkes.
Drømmer litt om å gå til anskaffelse av et print av Ylva Skarp. Hadde passet perfekt!?


//
Lucky for me my man is quite a nerd and a collector of chemistry things. These flasks are now decorating one of the picture shelves on our wall. I'm still figuring out how to decorate these shelves, and I think I want to buy a print from Ylva Skarp... that would be a winner, wouldn't it? :)

3 kommentarer:

¨Hei:)Ja de der har jeg noen av,den største er på 5 liter:)De er bare råtøffe synes jeg...Kunne godt tenkt meg et print av Ylva...men en kan jo lage selv og.....og bildelistene mine er ennå ikke kommet opp:(
fin torsdag
klemklem

Stilig med de labflaskene på bildelista.
Gleder meg til å se mer når du har skaffet deg nye print også:)
Når du spør om Eames RAR er god å sitte i så er svaret JA.
Hadde håpa den ikke var det første gang jeg prøvde den, for da hadde det bare vært å slutte å ønske seg den. Men den er faktisk veldig god, og dermed ønska jeg meg den lenge nok til at den ble min takket være min snille mann:)

Håper formen din er bedre og at helgen din blir fin!
- AC

Så kule de er! :) Liker!!

Klem Renate

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)