16. oktober 2012

Det er lov å drømme

Det finnes så mye fine ting man kan innrede med at man hadde blitt bankrott og mer til om man skulle anskaffet alt sammen. Men innimellom er det fint å bare ønske seg, se på og drømme om ting man veit man egentlig kanskje aldri kommer til å kjøpe seg (med det første ihvertfall..).

Dessuten er det jo veldig fint å spare til noe man ønsker seg og virkelig glede seg over det når man en dag tar seg råd.

Ellers er det jo faktisk bare 2 måneder og noen dager til jul... det er vel ikke for tidlig å sende ønskeliste til nissen allerede?



1. Krøllete vase - Bloomingville - Bolina (629 kr)
2. Masking Tape - Bolina (29 kr)
3. By Fjøl Eik - Fjellby shop (450 kr)
4. Pistolvase - Bloomingville - Boligfryd.no (98 kr)
5. Crushed bolle - Muuto - Ting (349 kr)
6. Paljettputetrekk - Senze of joy - Nord-design.no (1150 kr)
7. Rosendahl apekatt - Kay Bojesen - Ting (1050 kr)
8. The dots knagger - Muuto - Ting (795 kr/4stk)
9. Lyspærevase - Bloomingville - Bolina (49 kr)
10. Skap - IKEA PS - IKEA (795 kr)
11. Dot Cushion 2x2 Hallingdal - HAY (699 kr)
12. Flasker - Flaska Apotek - Granit (49-179 kr)

5 kommentarer:

Det var noen ting her som veldig gjerne kan få flytte inn til meg også. :)

Mye her jeg kan ønske meg og - apen står på første plass om jeg ikke skulle tenkt på hvor unyttig den er i forhold til prisen.

Tusen takk for de koselige kommentarene du legger igjen hos meg:)
Fin kveld til deg!
- AC

Her var det mye fint! Får håpe nissen er grei med deg i år :-)

Mye lekkert her ja, og absolutt overkommelige priser, så er vel ikke utenkelig at nissen bringer noe av dette med seg! ;)
Jeg har siklet lenge på ei fjøl fra Fjellby selv, og den apekatta har jeg plutselig fått veldig sansen for. Visse ting ser man bare litt for ofte i kule settinger på nettet og i interiørbladene vet jeg!!!! ;)))))
Håper du har en fin uke!
Klem fra Carina

Først må jeg si at jeg synes det var kjempe koselig å treffe deg i Bergen :-)

Her var det mye fint :-) Noe av dette har jeg allerede og noe står også på min ønskeliste.
Godt det snart er jul ;-))

Fin ukestart til deg, håper vi sees på glansdagen over nyttår ;-)

Klæm Vibeke

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)