25. oktober 2012

Favoritter i stua

Lysestake fra Kremmerhuset har flyttet inn sammen med en Corokia-plante. Akkurat nå er det ikke lys i staken, men vi får se nærmere advent :)
Jeg samler på brukte lyspærer til et prosjekt, men før jeg setter i gang prosjektet gjør de seg fine som pynt også! Perfekt med plass inne i lysestaken - da kan man jo skifte uttrykk som man vil.


//
Some favourites in our living room right now. This new candle stick from Kremmerhuset and a plant called Corokia. Light bulbs are waiting to be used in a project, meanwhile they are perfect as decoration!

10 kommentarer:

Kult med lyspærer som dekorasjon. :)
Ha en fin dag!

Så fint :) Jeg ønsker meg også den lysestaken! Men med kjøpeforbud og bloggtreff om 2 uker må jeg vente ;)

Klem Renate

Utrolig kult med lyspærene! Så kreativt! :) Ellers så elsker jeg Corokia-planten da... :)

Fin torsdag til deg :=)

PS: I kveld blir det trekning på giveawayen min som du har meldt deg på - følg med, følg med :D

//Beate

Kjempefin stake, kjenner jeg ble litt fristet ;-) Smart å putte lyspærene oppi! Gleder meg til å se hva du skal finne på med pærene etterhvert ;-)

Takk for gratulasjonen :) Blir spennende og se hvem som vinner! :) Har de give away? ooo det må sjekkes opp. Ja, skal på bloggtreffet Maia holder i Stavanger, skal du? :) Ha en fiiin helg søte. Klem

Nydelig. Denne er jo perfekt nå som det går mot jul også.

Når det gjelder det med avisen, så fikk jeg nettopp beskjed om at det er neste lørdag og ikke i morgen. Jeg har visst misforstått litt :) Du finner det i boligbilaget til Aftenposten.

Ha en fin helg!
klem Nina

Digger den! Og når jeg ser den fine corokiaen din, så lurer jeg på om min egentlig har tatt kvelden... ;)
Ellers har jeg jobbet seint ikveld, så det blir henting av de små tidlig imorgen, og så rett og slett bare være sammen med dem i helga. Gleder meg veldig til det, for det er ganske hektisk jobbmessig i neste uke også! Lite kreativt på meg i nærmeste framtid altså, men kommer sterkt tilbake, og gleder meg til å se hva du finner på! :)
God helg, søte!
Klem fra Carina

Fineste planten!
Gleder meg til å se hva du skal bruke lyspærene til. Du er så kreativ!
Likte moodboardet ditt under her.
Og de fine stjernene, som jeg også kommenterte på instagram. Fine med with love teksten på. Tenker de kan gjøre seg som både bordkort, og juletrepynt:) Fimoleiren var heller ikke helt enkel å jobbe med, synes jeg, men det er vel kanskje slik med all leire?

Takk for kommetaren på lampen min. Ja, den er veldig fin med lys i:)

Ønsker deg ei god helg
Bli gjerne med på giveawayen min
Klem Tonje

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)