1. oktober 2012

Interiør og boligmessen #1 - frokost og bloggeria

Jeg veit det kan høres ut som jeg har blitt helt nyfrelst,
men fiiiiisøren så bra helg jeg har hatt i Bergen!
Nå er jo bare det å være i Bergen fantastisk for min del, det er jo favorittbyen,
men når man får oppleve å treffe så mange fine interiørbloggere,
så mange engasjerte, inspirerende og driftige folk
som byr på seg selv og bare er tvers igjennom hyggelige,
da er det ikke rart at man svever.
Føles egentlig som jeg ble igjen der oppe i skyene på vei over fjellene hjem til Oslo :)

Interiørmessa var flott, og alt fra grafikk, design, utstillinger, servering og program var profesjonelt gjennomført. Jeg likte veldig godt den røde tråden i grafikk og design, og har jo selvfølgelig (endelig!!) fått øynene opp for neon!

Her kommer det noen bildekollasjer fra hva som skjedde i Bloggeria og på scenen lørdag og søndag.
Bilder fra utstillingene viser jeg i et eget innlegg.




Det hele startet for min del med bloggfrokost i Bloggeria på lørdag. Bobler og blingser satte standarden på en super dag!
Dansegruppa ABSENCE åpnet showet!




Flinkeste damene Trude Vaaga (messens gründer) og Heidi Fru Fly, (rådgiver i sosiale medier og arrangør av bloggtreff)
Katrine var så heldig å vinne pute fra Tom Haga
Siw Haveland - messens trendrådgiver
Therese Sennerholt - grafisk designer som lager de fineste print




Stylistkonkurransen ble innledet av flotte Signe Schineller.
Tre finalister skulle i løpet av 45 minutter lage en styling og det var gøy å se hvordan de løste oppgaven! Finalistene var Familiesirkus, ert&ris og Mollys bubble, og vinneren ble Familiesirkus!



I løpet av helga var det også en del paneldebatter og foredrag på scenen, og her ser vi Fargerikes kreative leder Dagny snakke med Nina (Stylizimo), Melissa (Ideas to steal), trendforsker Gunn Helen Øye, Siw (Design Shimmer) og Jeanette (By Fryd).

Søte Carina (Nordlys) og Anniken (Zahl Furunes)

Lisette (Lisettes Perler) liveblogger fra Bloggeria


Da mørket sank på trippet 90 interiørbloggere på høye hæler til middag ute i Bergens by. Deretter bar det videre ut på disco, men da lot jeg kameraet klokelig ligge ;) En ting kan ihvertfall bekreftes; interiørbloggere er like flinke til å danse som til å style! ;)

Jeg lager et eget innlegg med bilder fra utstillingene på messa. Det var så mye fint at jeg er nødt til å posjonere det litt utover.

TUSEN TAKK til Heidi og de andre flotte jentene jeg var så heldig å bli kjent med i helga!
Jeg gleder meg til å treffe dere igjen!

//
The weekend in Bergen was fabolous!
I met so many inspiring and clever women, I'm still flying! :)
These photos are from the blogger's breakfast and the events at the stage in "Bloggeria".
Later I'll post photos from the exhibitors and my shopping.

12 kommentarer:

Veldig koselig å møte deg!
Og en fantastisk fin helg :D

klem fra Silje

Koselig å møte deg:) Satser på snarlig treff igjen.

Klem fra meg

Åhh, blir bittelitt misunnelig kjenner jeg! :)
Men til neste år...da er jeg også der! Har sett så mye flotte bilder og lest så mye bra om messa.

Håper følelsen av å sveve i skyene varer lenge. Morsomme minner!

Ha det fint så lenge, og bruk inspirasjonen din! Det kan du så godt!

Stor og god klem fra nord*

Hei på deg :-) Det var veldig kjekt å helsa på deg på laurdag, smilande og blid. Og så får me håpa at anledningen byr seg att om ikkje for lenge. Det er jo dette som er så gøy med blogging, å møta likesinna, og folk som ein ellers aldri hadde møtt. Herlig herlig.

Klem Eli

Hihi, ja man føler seg litt nyfrelst etter bloggtreff ; )
Og dette var jo mye mer - herlig!!

Kaffe på løkka er en date, skulle du plutselig ha tid en
formiddag er jeg jo stadig ute med vogn : )

KLEM

Er bare bitte lite misunnelig:)
klem

Hei hei....takk for sist! Så kjekt og prate og danse med deg;) hehe....fint bilde av meg der,,,hihi

Flott innlegg! Koseleg å helse på deg på messa!

Klem

Kjempekjekk messehelg, og veldig koselig å få hilse på deg også!!!!

Dette så jo virkelig supergøy ut!!

Hei *smiler*
Neste år vil jeg være med! Jeg skulle egentlig i år, men endte i Bologna i stedet :) hihi!

Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

klem og smil
-Maia

Så utrolig mange flotte bilder du hadde knipset! Morsomt å se dem og drømme seg tilbake! :)
Ønsker deg ellers ei flott helg, søte! Regner med vi "ses" på instagram! ;)
Klem fra Carina

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)