12. oktober 2012

Moodboard #1 - neon / natur / scull / metall

Mitt første moodboard!
Jeg ble så inspirert av Fargebarn som hadde laget sitt eget moodboard, at jeg måtte prøve å lage mitt eget! Jeg har egentlig aldri laget et slikt før, men har gått og tenkt meg ut ting oppe i hodet den siste uka. Litt etter litt plukket jeg ut ting som inspirerer meg, som jeg liker akkurat nå, og plutselig bare satt'n der'n skulle! :)

Denne er litt sånn neon møter natur møter hodeskaller møter metall.





Stor sikkerhetsnål - House Doctor - kjøpt fra Kanel på interiørmessa
Shit happens-kort - Therese Sennerholt
Pappkrus - fra jobben (hihi)
The book of skulls - Kjøpt fra Lille Rips på interørmessa (Love it!!)
Smørkniver i tre - Søstrene Grene
Eukalyptus
Neonrosa tråd - Kjøpt fra Kanel på interiørmessa
Lyspære - matbutikken
Liten sikkerhetsnål - House Doctor - kjøpt fra Kanel på interiørmessa
Lite horn i porselen - Kremmerhuset
Neonrosa tråd - Festet til goodiebag på interiørmessa (her tar man vare på ting, ja) :)




Hva synes du? Funker det?




Siden vi er i oktober og det er rosa sløyfe-måned, passer det jo bra med den neonrosa!

Jeg ble så inspirert at jeg laget to moodboards til. De viser jeg i seinere blogginnlegg :)

//
My first moodboard ever created! I'm inspired of neon pink, nature, sculls and metal! What do you think? :)

5 kommentarer:

Stilig moodboard!! Jeg la spesielt merke til pappkruset; hvor får jeg tak i sånne mon tro? :) Ha en herlig helg! :) Klemmer

Så morsomt med moodboard! Likte det veldig godt! :)
Plakaten ble forøvrig kjempefin! :)))))
Håper formen din er bedre! God helg til deg, søte!
Klem fra Carina

Myke minutter: Tusen takk for det! :) De pappkrusene har de hatt på jobben, altså ved kaffemaskinene på jobb. Jeg vet ikke hvor de har fått tak i dem, men kan jo i grunnen spørre for de var veldig kule! :) Herlig helg til deg også! Klemmer!

Nordlys: Tusen takk! Det var gøy å lage moodboard! Og plakaten ble veldig bra :) Formen er mye bedre, takk! Klar for jobb igjen på mandag. God helg til deg også! Klemmer! :)

Funker absolutt! Jeg tror sannelig at jeg også tok vare på den rosa trådbiten, hihi

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)