27. november 2012

Bloggtreff og åpning av showrom hos Hviit

I går åpnet Linda, Franz og Nina hos Hviit dørene til det nye showrommet sitt og bloggerne var invitert!
Jeg er som tidligere skrevet stor fan av Hviit.no og alle de fine varene de selger i nettbutikken, og det var stas å få komme til Fjellhamar og få se alt med egne øyne!


Showrommet er innredet som en leilighet der vi fikk se varene i sitt rette element.


Masse fine lyshus fra Kähler ønsket oss varmt velkommen. Jeg kjenner jeg ønsker meg veldig høyblokka til jul. Når man bor i blokk burde man vel ha ei sånn lyshusblokk? :)


Mange interiørbloggere har nok et avhengighetsforhold til puter, og her var det som å komme inn i et lite putemekka!


Søte Ann Beate med bloggen Med et lekent sinn.
Kameraene var selvfølgelig flittig i bruk. Sånt er lov på bloggtreff, faktisk.


Nina ønsker oss velkommen!
Til høyre ser vi stylistparet Kråkvik & O´razio som fortalte litt om hvordan de hadde jobbet med å style forsiden og en reportasje til det siste Elle Decoration. Vi fikk også høre litt fra Elle Decorations redaktør Live Brekke.


Mange interiørbloggere på plass.


Bilde tatt med mobilen. Her er Ann Beate/Med et lekent sinn, Trine/Høytrykk og naboen min Live/Lidyll


Jeg var jo så smart at jeg shoppa det jeg ville ha i nettbutikken på forhånd, og jeg kjenner meg sjøl såpass godt at jeg la igjen alle penger/kort/kodebrikker hjemme. Kan ikke stole på seg sjøl når man er i en slik godtebutikk, vettu! ;)

Takk for at vi fikk komme på besøk hos Hviit, jeg koste meg masse!

//
I went to the opening of Hviit.no's showroom yesterday. The owners had invited interior bloggers on this special event, and it was really nice to meet all these fantastic girls again!

8 kommentarer:

Takk for i går! Endelig fikk vi møtt hverandre! Du var så koselig å prate med, så jeg gleder meg til neste gang vi treffes. Noe som ikke er lenge, hihi.

Hihi jeg svever fortsatt høyt etter i går! det var så morro! Tusen takk for skyssen ;D Hvilke flotte bilder du fikk tatt. Gleder meg så til torsdag. Hihi jeg er klaaar!

Klemmer

Skulle gjerne vært der selv, for det så veldig koselig ut! :)
Håper ellers det står bra til med deg! Du er jo så kreativ som bare det om dagen! jeg er skikkelig imponert!
Her er det en rolig uke på arbeidsfronten og det er rett og slett himmelsk! Har jo en pakkekalender å bli ferdig med blant annet... ;)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Klem fra Carina

Ser ut som dere hadde det riktig fint...på torsdag kommer jeg og...håper å hilse på deg:)
fin kveld
klemklem

Herlig herlig, showrommet var fantastisk,
jeg kunne kjøpt alt! *S*

Sees på torsdag...
Ha en fin kveld videre!

For en herlig gjeng, der skulle jeg gjerne ha vært :)

Klem,
Signe

Tusen takk for besøket søta!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)