2. januar 2013

Årskavalkade 2012 - del 2

I anledning at bloggen fyller 1 år den 3. januar har jeg laget en oppsummering av året som gikk.
Du finner januar - april i dette innlegget.

Her kommer mai til august.

Mai
I mai spraket våren for fullt. Jeg viste fram bildeveggen vi har i gangen, og jeg kjøpte meg nytt kamera! Angrer ikke på at jeg investerte i et Canon 5d markII! Jeg viste før- og etterbilder fra kjøkkenet, og begynte for fullt med Instagram! Vi feiret 17. mai, og hos oss er det like mye (om ikke mer) bursdag for sambo som nasjonaldag. Jeg viste fram fine drømmebilder, og så vant jeg sukkerskål fra Fjellby! Pinsehelga ble tilbragt med Eurovision og hyttetur.


Juni
Juni, sommermåneden! Jeg hang opp innmaten av ei settekasse, og gjorde et lampekupp på loppis. En vinballong til 20 kroner fant jeg også! Jeg meldte meg på interiørmessa i Bergen og følte meg litt smågal. Kjente jo ingen!! Min kjære og jeg tok en tur til Manchester der hovedmålet var Coldplay-konsert. Det var fantastisk! Jeg tok bilder av et vakkert område i nærheten av barndomshjemmet, og jeg feiret 31-årsdagen min 24. juni med den nærmeste familien.


Juli

I juli gjorde jeg min første bryllupsfotografering! Det var spennende og skummelt, men mest gøy!
Se flere bilder fra bryllupet her.
Ellers nøt jeg late feriedager på Sørlandet. Jeg var så heldig å vinne masse fine premier fra Kremmerhuset, og fikk min første og eneste Eames i hus (den kjøpte jeg selv altså).

August
August var den store bloggtreffmåneden! Endelig traff jeg mange av de søte flinke jentene som jeg følger på bloggene til daglig. Først ut var IKEA-tekstileriet på Grünerløkka, deretter Home & Cottage på Vinterbro. Jeg viste også fram noen interiørfavoritter og litt interiør fra jobben. Jeg var på Tjuvholmen og fotograferte litt, og jeg var fadder i dåp. Kremmerhuset anbefalte også bloggen min, stor stas igjen :)

//
I'm summing up my blog year with some collages.
These were May - August.

1 kommentarer:

Kjempefine bilder! Jeg er glad av jeg traff deg på min beste helg i 2012: Interiør Messen og håper vi ses i år også!

Klem,
Vicky

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)