10. januar 2013

Får du ikke lastet opp bilder til bloggen?

Jeg har sett og hørt at mange sliter med å laste opp bilder i "Blogger"-verktøyet om dagen!
Det ser ut som at problemet ligger hos de som bruker nettleseren Internett Explorer (den blå e'en), for jeg har ikke opplevd problemer i andre nettlesere.

For å løse problemet kan du laste ned en annen nettleser, f.eks. Mozilla Firefox eller Google Chrome. Du trenger ikke å fjerne Internet Explorer selv om du laster ned disse - du kan ha så mange forskjellige nettlesere du vil. Opera og Safari er andre alternativer.

Jeg anbefaler for så vidt alle å bruke noe annet enn Internet Explorer som nettleser, den er mindre sikker og mindre brukervennlig enn andre nettlesere. Les her for mer info om det.


//
Many bloggers are having issues with the photo upload in the Blogger tool these days.
As far as I've heard, it's only users with the browser Internet Explorer that have these problems, so downloading another browser, like Mozilla Firefox, Google Chrome or Opera can solve this.

Read more about why you should avoid using Internet Explorer here.



4 kommentarer:

Jeg bruker Google Chrome, og har aldri problemer med å laste over bilder til blogger, veldg stabilt!!Jeg har og Firefox som back up!!Bruker Mac!!

PS!! tusen takk for tips ang kameraet, må nok bare få frem manualen og begynne og prøve meg litt frem på de manuelle instillingene:)

Ha en fin dag:)

Kine:)

Takk for tips. ♥

have a nice weekend,
Vicky

Takk for tipset. Hadde en del problemer m chrome'en en stund, så gikk tilbake til explorer, så da er det vel derfor jeg ikke har fått til å laste opp bilder... ;)
Klem <3

alltid evig takknemlig når noen skriver om ting jeg ikke får til:) supert nå virker ting her!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)