3. januar 2013

Kreativ-i-tet 1 år!

For akkurat 1 år siden så denne bloggen dagens lys, hurra!

Det har vært meg en sann glede å holde på med dette og 
det er en av de tingene som gir meg mest energi i livet!

Takk til alle som leser og alle som legger igjen fine ord og kommentarer,
uten dere hadde det ikke vært like moro.

Jeg planlegger et lite gavedryss for å markere dagen, 
OG markere at jeg er månedens blogger i BoligPluss,
men jeg har ikke alt på plass ennå.
Heldigvis er året ennå ungt, så det kommer det kommer :)

♥♥♥


5 kommentarer:

Mange fine og kreative ideér gjennom året her
altså! Gleder meg til å se mer i året som kommer : )
..både av blogg og av deg ; )

Godt nytt år!
KLEM

Gratulerer med ett års knallgod blogging! Veldig fin artikkel i BoligPluss også, er så gøy å følge med deg. Du er FLINK! Stå på videre!

Gratulerer så mye med 1års dag til bloggen:D

Gratulerer med 1-års dagen! All oppmerksomhet er vel fortjent, du er flink! Gleder meg til å se hva mer du har å by på i 2013!

Gratulerer! Og lykke til videre, regner med det blir mye spennende også i 2013. Jeg syns alltid det er gøy å se alt det kreative folk lager. Er ikke så flink til å lage ting selv, kan ha mange ideer men det skorter på gjennomføringen... Men i dag har jeg innlegg om en steinbolle jeg har laget!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)