24. januar 2013

KREATIV-I-TET feirer 1 år med gavedryss

KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET!

 Den 3. januar fylte KREATIV-I-TET 1 år og jeg lovet et lite gavedryss i anledningen!
I tillegg til den lille store dagen, feirer jeg også at jeg var månedens blogger i BoligPluss nå i januar, OG at flere og flere kommer innom her på besøk!
Så mye gøy!!
Gavene skal drysse over dere kjære lesere og det er noen riktig så fine ting! Det er jo stas å gi bort noen gaver som er typisk for meg, og alle disse tingene er mine favoritter i interiøret akkurat nå!


1. premie
Kähler Urbania lyshus (som på bildet)

2. premie
Funghi tresopp trefarget (litt mindre enn den på bildet)

3. premie
En pakke med litt forskjellige pompoms

(Premiene er ikke sponset)

For å være med i trekningen må du gjøre en eller flere av følgende:
1 lodd: Legge igjen en kommentar på dette innlegget (har du ikke blogg kan du velge "Anonym" og skrive navn og e-postadresse sammen med kommentaren).
1 lodd: Følge bloggen via Google-nettverket eller Bloglovin' (bli ny eller være eksisterende)
2 lodd: Like bloggen på Facebook (bli ny eller være eksisterende)
2 lodd: Del dette med andre via Facebook, Twitter, Instagram eller blogg. Bruk gjerne bildet over og lenk tilbake hit.

Skriv hvor mange lodd du tar i kommentaren.

Giveaway avsluttes fredag 08. februar

Lykke til! :)


//
This giveaway is for Norwegian/Danish/Swedish readers only

68 kommentarer:

Jeg gjør alt sammen:)

Åherlighet. Jeg har ikke ord på hva jeg kunne gjort for den soppen! :) Den er bare nydelig.

Tre lodd..:) Kjempefine premier!
//Maja-Lisa,, majaheino@yahoo.com

Da har jeg gjort alt sammen så blir vel 5 lodd om ikke jeg regner helt feil.
Lene Elise meraker
hera1981@hotmail.com

Så den siste der også nå. Så ble 6 lodd.
Lene Elise meraker
hera1981@hotmail.com

Gratulerer en gang til og jeg er med 6 lodd! ♡

Klem
Vicky

Hurra for deg og bloggen! Jeg tar 4 lodd. Superfine premier, så jeg håper virkelig på vinnerlykke. :)

Gratulerer med ett-års dag til bloggen! Det er så bra jobba :) 6 lodd på meg :)

Ine
inejorgensen@hotmail.com

Hurra for ett års dag! 5 lodd på meg. Drømmer om pompoms! :)

Ingrid
ingrid.nilsen.aas@gmail.com

Hei! Gratulerer masse med 1 års dagen!!! Jeg skal feire det i februar...
Fin reportasje det var om deg i boligpluss!
Artig at ble månedens blogger der!!!
Jeg er med og tar alle loddene!!!
Ha en NydeligFlott torsdag!
Klem fra Julie :-)

hurra, 4 lodd på meg :) kommentar, følger på bloglovin og facebook.
ingridengh at hotmail.com

Gratulerer :)
Jeg liker facebooksiden din og deltar med 3 lodd. Tvi tvi :)

(signe4@hotmail.com)

Jeg bli med på feiringen av den herlige bloggen din med 4 lodd:)

Fin kveld til deg!
- AC

Gratulerer med 1 år! Jeg har også nylig feiret 1 år som blogger. Jeg prøver lykken med et lodd;)

Spennende. Har deg på leselisten på iPad og iPhone. Me. Det teller ikke? Ett lodd for kommentar da. :) gratulerer med tre års dag :-) artig :-)

gratulerer med 1 år.jeg er med og tar ett lodd.lineroe@sbnett.no

Gratulerer med 1 år! Bra jobba, søta! :)
Nydelige gaver har du også! Jeg prøver lykken med 4 lodd, og krysser fingre og tær!
God helg til deg! :)
Klem fra Carina

Gratulerer med dagen! Kjempefine tall på bloggen. Har ikke en brøkdel av deg, selv om jeg har holdt på nesten like lenge. Jeg vil gjerne være med og tar 4 lodd :) God helg! Klem fra Ingrid

Hurra for bloggen som er 1 år :-) Og for noen flotte premier! Jeg kaster meg med med 4 lodd (kommentar, følger og tips via min blogg). Håper det nå er min tur :-)

Ha en fin dag!
Klem fra Monica :)

Så gøy! Jeg tar to lodd :)

Marita - haakenstadmarita@outlook.com

Fin blogg! Jeg stiller med fire lodd:) tvi tvi...

*smil*
frukongle

Hei, da ble det 3 lodd - følger her , på fb og kommentar :)
Klem

Hurra for deg! (og litt for meg, Lykke-Linn ble 2 år på samme tid! ;)). 4 lodd på meg, og samtidig en hilsen til deg: jeg digger bloggen din, og blir alltid inspirert. Deilig!

Grattis med jubileum. Også så fine premier da. JEg er med på to lodd jeg :)

Et lite lykke?lodd til meg! :)
Eli
e.r.eliassen@gmail.com

Har to lyshus fra før, og har kjempelyst på akkurat det der! Og soppen var skikkelig stilig. Krysser fingrene og tar fem lodd. :-)
Mvh
Bente
bentegravem@hotmail.com

Prøver lykken med 4 lodd, ett for å kommentere, ett for å følge deg på bloglovin og 2 for å følge deg på facebook.

Ha en strålende uke :)

Forresten, så har jeg tatt alle lodd som går :)

G r a t u l e r e r m e d o v e r s t å t t ! ! !
og HiPp HuRrA for fantastisk giveaway!
Vet ikke helt hva jeg har mest lyst på... hehe.. jo, ALT ;-D
Huset har jeg kikket på lenge, treting er så HOT og papirballene har jeg neeesten klikket hjem fra ebay :) Venter lit... det kan jo være jeg er heldig..fnis!

Jeg tar full pott, altså 6 lodd!!!
Krysser fingre og tær og litt til!

KLemmer fra Ida

For noen flotte premier! Vil veldig gjerne være med og trekker 6 lodd! Nå er det bare å krysse fingrene! Kjempefin blogg som jeg liker å følge med på! ;) Gleder meg til fortsettelsen!
Klem <3

Tre lodd på meg! Kommentar og facebook! :-)

Gratulerer og lykke til videre....

Satser hardt med hele 6 lodd!!!!!

Aina Nymoen
(rottebizz@live.no)

Jeg blir gjerne med på feiringen med 4 lodd :D
Moro å bla opp i Bolig Pluss og finne noen jeg "kjenner" da...
Håper alt står bra til, er stadig innom selv om jeg elendig på kommentarer om dagen.

Klem Karianne

Gratulerer med 1 års jubileet!
Synd det ikke ble noe møte på tirsdag, jeg hadde ikke nr ditt så jeg ba Live om å hilse videre:-) Håper det ikke blir lenge til neste gang!
Jeg blir med i trekningen med 2 lodd, tusen takk:-)

God snart-helg:-)
Klem Louise

Gratulerer, jeg deltar gjerne med et lodd.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Gratulerer! Nå har du snart 100 følgere også, jeg ble nr 99 ;)

Jeg deltar gjerne med 4 lodd.

4 lodd på meg!

Anja
anjastolsvik@gmail.com

Fine premier! 4 lodd på meg! :))) Ønsker deg ei fantastisk fin helg Ann Merete.
Håper vi kan ta mange kaffedater snart i Oslo town!
Klem

Flotte premier. 3 lodd på meg - kommentert-likt og delt på face
Mona

Hei fineste!

Jeg vil selvfølgelig være med!
Fire lodd til meg. (Liker på FB, kommentar og "googlefølger").
Skal forresten til Oslo til helga. Hadde vært trivelig å møtes igjen. Ringer deg plutselig!
Ha det fint så lenge.

Stooor klem sendes!

Gratulerer med 1-års dagen :) Jeg tar gjerne å deltar med 1 lodd og håper jeg har sjans til å vinne da jeg elsker lyshusene fra Kähler og soppen var ikke så værst den heller ;)

Gratulerer!!
Jeg tar gjerne fire lodd. Flotte premier du har handlet inn:)

Gleder meg til å følge deg videre:)

Hilsen Pink lady

Gratulerer :) her blir det full pott 6 lodd
grokaas@gmail.com

Så gøy - gratulerer!
De lyshusene... nydelige :)
Kommenterer, følger på Bloglovin', følger på face, deler blogginnlegg på face - 6 lodd til meg!

Lykke til med år 2!

Mvh. HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Gratulerer med bloggbursdag! :)
Jeg er med og tar alle lodd :D
Kjempe fine premier.
Ønsker deg en nydelig dag videre.
Håper vi ses på ett bloggtreff snart igjen ;)
Klem Renate

Hei, trekker to lodd!
Kommentar og liker på fb!
Camilla, skogsmusa@hotmail.no

Jeg tar gjerne ett lodd :)

Mvh Anne Snefrid Opheim (snefrid1@msn.com)

Gratulerer med 1-års dagen:)!
Jeg deltar med 3 lodd, kommentar og liker på facebook:)

Jeg er med :D
deltar med 5 lodd, delt på FB :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

gjort alt så trekke 6 lodd :) krysser fingrene masse her.

Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

SPENNENDE!
skynder meg - vil være med jeg og...
2 lodd.
klem TOVE

Gratulere så masse med 1 års bursdag:)blir gjerne med og tar 4 lodd!
Kjempeflott blogg du har!
Klem fra Lillian

Tar 6 lykkelodd og krysser fingrene!
http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/02/giveaway-hos-kreativ-i-tet.html

Klem fra Hilde

God kveld! Gratulerer med 1 års jubileet!
Jeg blir gjerne med i trekningen. Knallfine
premier du har valgt ut! Jeg tar 2 lodd.
Koser meg forresten med å følge deg på IG.
//Lill Therese

Hei! Vakker blogg og jeg tar tre lodd.

Hilsen Anne-Inger

Gratulerer med 1 år med Blogging :)
Jeg blir gjerne med og feirer, så trekker 4 lodd.
Følger og deler + Liker & Kommenterer..

Ønsker deg en kjempe fin Helg..
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Gøy å oppdage den inspirerende bloggen din!!! Legger meg til som følger,og prøver lykken hos deg med 2 håpefulle lodd!!! Gratulerer med jubileumet- gleder meg til fortsettelsen!! Klem Ruth

5 lodd håper jeg på...

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

4 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

2 lodd på meg :) Flott og inspirerende blogg!
Ha ein fin kveld videre.

Hilsen fra Camilla Lien
camilla.lien1@gmail.com

Hei på deg!

Da blir det 5 lykkelodd på meg!
Deler alt som er mulig, det skulle bli 4 lodd tror jeg.

Vennlig hilsen Guri Marie

gurimariekr@gmail.com

Gratulerer så mye med både 1-årsjubileum og Månedens blogger!!! Det må være en herlig følelse når man får så god respons.
Jeg trekker 2 lodd, og krysse fingrene for at ett av dem er lykkeloddet :)

1 lykkelodd på meg :)

Gro Elin

gerabben@hotmail.com

Gratulerer!

Så morsomme premer du gir ut i denne giveawayen :)
Jeg blir med, tar 1 lodd.

i_sen3@yahoo.no

Hei, jeg vil være med og tar fire lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Hei, jeg vil være med og tar fire lodd. margrethekarijord(ætt)gmail.com

Kjære deg, jeg ønsker meg tre lodd :))
Siden den stenger idag blir det ikke noe innlegg på bloggen min.

Ønsker deg ei supergod helg flinke!
Klem fra meg

Deltar med ett lodd :-)
martehr@live.no

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)