19. januar 2013

Utfordring: Vis oss din TV

NIB (Norske Interiørblogger) drar i gang en ekstrautfordring nå i januar, i samarbeid med IKEA. Nå har de jammen meg lyst til å se det minst bloggbare i hele stua; nemlig TVen!
Jeg blir med og reposter et bilde jeg tok i fjor - jeg liker nemlig gjenbruk ;)

Jeg er veldig glad i TVen vår altså, den er 46 tommer og jeg ser til tider litt for mye på den. Men pen? Vel...


//
I'm entering a contest with this picture. NIB wants us to show them our TV, probably the least blogged item in every interiorblog.... I like our TV, but is it pretty? Well...

3 kommentarer:

Tv er det styggeste som finnes i stua, men en nødvendighet. Vi har heldigvis vår i biblioteket og det er et lite tv...Men, flatskjerm er i alle fall mye bedre enn de svære kolossene som fantes før.

Dette var jo fint Ann Merete!! :) Liker veldig godt den sennepsgule puffen din ;) Selvlaget?
Ha en god søndag! Stor klem!

For et herlig bidrag!
Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

Fin fin kveld til deg

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)