13. januar 2013

Vitenskapelig // Scientific


Jeg var så heldig å få den hvite hodeskallen fra Seletti til jul!
Den har jeg ønsket meg leeenge, og min kjære innfridde :)
I tillegg fikk jeg backdrop og den har jeg brukt i dag. Jeg stylet og koste meg med å lage et vitenskapelig stilleben med ting jeg fant i leiligheten.

You like?


Kjemikolber og sånne nerdete ting er på full fart inn i interiøret har jeg hørt, og da er det jo flott at min kjære har samlet litt ;)


"The book of sculls" kjøpte jeg på interiørmessa i Bergen, mens både den store og den lille hodeskallen (viskelær!) er fra Milla Boutique på House of Oslo.
Hodeskallefeberen min ser ikke ut til å gi seg med det første :)

Helga går mot slutten dessverre, men sånn er det jo bare. Det går jo nesten ei hel uke til neste gang det kommer bra fotolys jeg kan benytte meg av, og det lider bloggen litt under. Heldigvis merker jeg at det lysner dag for dag!

Det er bare å stille seg mentalt og fysisk inn for ei ny uke! Her skal man både bli sunnere, sprekere og mer konsentrert! Godt det er et helt år å gjøre det på ;)
Håper uka di blir fin!

Og dere; tuuusen takk for alle fine tilbakemeldinger og kommentarer, det varmer!!

//
I was lucky and got the white scull from Seletti for Christmas! It has been on my wishlist for soo long, and finally my boyfriend gave it to me!
I got a backdrop as well, and today I've been styling and playing around making a scientific decoration.
Chemistry flasks and stuff like that are getting more popular to decorate with, and lucky for me my boyfriend is a little chemistry nerd ;)
Hope you liked it and that you'll get a great week!

1 kommentarer:

LOVE IT!

Ønsker deg en fortryllende start på uken!
Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

Stor klem
-Maia

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)