7. februar 2013

En fabelaktig blogg

I dag har jeg lyst til å framsnakke en fabelaktig blogg og en fantastisk blogger!
Noen ganger finner man blogger som bare snakker til en, som inspirerer og som er en god blanding av alt man liker. Når personene bak bloggene i tillegg er flotte og hyggelige blir det i grunnen perfekt.

En slik blogger er Maia med den herlige bloggen Fabelaktig!

Bilde lånt av Fabelaktig

På bloggen finner man en god miks av interiør, fine bilder, cupcakes (som er Maias spesialitet), DIYs (gjør det selv-tips), teknisk blogghjelp, morsomme utfordringer, knæsje farger og morsomme historier fra livet.

Bilde lånt fra Fabelaktig

Jeg har vært så heldig å møte Maia ved noen anledninger, og hun er et fyrverkeri av et menneske! Jeg aner ikke hvor hun henter energien sin fra, men hun steller i stand bloggtreff og cupcake-kurs, leverer cupcakes til arrangementer, er oppmerksom mot alle leserne sine og sjonglerer i tillegg både mann, hund og fulltidsjobb - og mye mer! Jeg kan ikke si annet enn at jeg er imponert!

Ikke rart at Maia og Fabelaktig er "Bloggeren" i bladet Kamille som er ute i butikkene nå!

 
Bilde lånt fra Fabelaktig

Bilde lånt fra Fabelaktig

Bilde lånt fra Fabelaktig

Jeg har smakt cupcaksene til Maia og kan skrive under på at de er gode! Hun tar forøvrig opp bestilling på cupcakes gjennom matbloggen sin Pasjonabel.

 Ta deg en titt inn til Fabelaktig-bloggen nå, denne uka er det DIY i fokus!

//
Sometimes I stuble upon blogs that I just love.
The blog I'm presenting today, Fabelaktig, is one of those, with a great mix of interior, beautiful pictures, cupcakes, technical help, DIYs, fun challenges and much more. 
The blogger Maia is a fantastic person with a lot of energy, and it's impossible to not like her!

Give Fabelaktig a visit, this week the focus is on DIYs!


4 kommentarer:

Får tårer i øynene - takk herlige du! Takk for fine ord og takk for at du ville bruke spalteplass på meg. Du er herlig!

Fin kveld.
klemklem

Nydelig innlegg! Maia er helt fabelaktig ♡

Klem
Vicky

Framsnakking er flott, fine!
Håper du har det bra og at du får en flott helg! :)
Klem fra Carina

Framsnakking er bra, og det burde me gjort meir:)
Du har ein knallfin blogg med masse god inspirasjon! Eg har lagt deg til i blogglista mi, og glede meg til å følga deg vidare:)

Silje

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)