17. mars 2013

Ambassadørkveld hos Hviit

Som jeg lovet i går; her kommer det flere bilder fra ambassadørkvelden hos Hviit! Håper du er klar for et lite bilderas! :)

Hviit.no med Linda og Nina i spissen har valgt seg ut noen bloggere som er ambassadører for butikken, og en av dem er Live med bloggen Lidyll. Live er i tillegg til å være en dyktig blogger også naboen min - vi bor faktisk i hver vår blokk som ligger tett i tett på St. Hanshaugen.

Dette naboskapet må jeg si jeg finner svært hyggelig, Live må være et av de søteste og snilleste menneskene jeg har møtt! Som ambassadør for Hviit skulle Live invitere noen bloggere til en hyggekveld på showrommet på Fjellhamar, og da var visst nabo'n selvskreven ;)

Fine ting fra Bloomingville

Det kan godt hende jeg ble invitert med fordi jeg har bil (haha), men den møkkabilen var det ikke mye nytte i da den ikke ville starte... batteriet var flatt og da stod vi der i garasjen, da. En snill mann med Volvo og startkabler forsøkte å hjelpe oss, men til ingen nytte. Strømmen var og ble borte. (Note to self: Begynn å bruke bilen litt mer slik at den får ladet seg opp i blant!)


 Heldigvis var det flere bloggere som skulle kjøre fra Oslo, og vi fikk sitte på!
Det virket dog som at skjebnen ikke ville at vi skulle komme oss til Fjellhamar denne dagen, for på E6 ved Alnabru var det ihvertfall en lastebilsjåfør som prøvde å stikke kjepper i hjulene våre! Det vil si, han brukte ikke kjepper - han brukte faktisk hele den digre lastebilen sin og kjørte like så godt inn i bakskjermen på bilen! Så stod vi nok en gang der, da...


Alle gode ting er heldigvis tre, og ENDA en blogger var på vei fra Oslo i bil.
Etter skademelding og en ufin og dustete lastebilsjåfør hadde ikke blogger med bil nr. 2 - nå bulka bil nr. 2 - forståelig nok ikke så lyst til å reise videre. Dermed ble hun og en blogger til igjen som moralsk støtte, mens Live og jeg kom oss til Fjellhamar sammen med blogger i bil nr. 3.
Neste gang tar vi toget, eller?


Live hadde forberedt påskeverksted og vi lagde påskeegg med maling, decoupage og garn!
Påskeegg i isopor fra Panduro, maling fra Søstrene Grene og servietter herfra og derfra.
Her ser vi Elisabeth Heier, Anne-Marte Waleur, Live Lidyll, Consept Constanse, Kirsti Elisabeth nullfiresyvni og Lene Drabbel.


Live sa vi skulle bruke kreativiteten vår! Her har Stine (Stines hjem) slått seg løs med neon! Hot!
(Hun rullet eggene mot hverandre for å få effekten).


Bronse er også hot, her sammen med nude. Live hadde med (kjærlighets)pinner vi satte eggene på - da ble det lettere å tørke dem!


Anne-Marte (Waleur) brukte garn som hun limte på og surret sirlig rundt eggene.
Hun malte også noen i bronse med prikker som ligger foran der.


Tøffe pistolvaser og tape fra Bloomingville


Helt nydelige kjøkkenhåndkler fra Hay i korall/rosa.
Lampa har jeg veldig lyst på... du finner den hos Hviit.


Både store, små og bittesmå var samlet rundt bordet :)
På enden av bordet ser vi også Nina (NinasDeco), Linda (Hviit) og datteren hennes. Rett foran er bakhodet til Lindas sønn, og til venstre har vi Stine (Stines hjem). Lene hadde med seg småen - bedre kjent som Tarzan. Han malte faktisk tre egg. Det skal tidlig krøkes...


Papirsugerør er poppis om dagen.


Jeg skal ikke si hva min kjære sa da han så dette bildet og det handlenettet der....


 Stripevase fra Kähler og kurver fra Ferm Living.




Veldig koselig kveld der skravla gikk mer enn håndarbeidet for min del ;)
MEN; her er ihvertfall det ene egget jeg lagde!
Her malte jeg med bronsemaling, la over to trekanter jeg klippet ut fra en serviett (før malingen tørket slik at jeg slapp lim) og så stakk jeg hull med en syl på toppen av egget der jeg stappet sløyfebånd nedi.


Jeg kommer tilbake til Hviit når som helst!!

//
Photos from the blog event at Hviit.no!
We made easter eggs :)

5 kommentarer:

Dette så da utrolig koselig ut og en skikkelig krativ aften.. så flinke!

Ha en fin søndag...

SÅ fine bilder du tok og for et fint innlegg. Det var utrolig hyggelig å ha dere på besøk den kvelden, vi sees snart igjen tenker jeg. Ha en fin søndag!
Love Nina

oj, flott gjeng og masse superflott interiør... ser ut så dere har kost dere max...

Klems Diana.

Jeg regner med at da typen din så bildet med veska "Fill me up" så sa han "Go for it"...Ønsketenkning...

Hadde en superkoselig kveld og det var veldig hyggelig å prate med deg igjen. Har veldig dilla på korall hver vår, men det er på en måte en farge man også kan bli litt lei av. Men jeg er skikkelig forelska i komboen mint/støv-grønn og korall om dagen.

Klem Kirsti

Hei fine favis-naboen min!:)
Koselig innlegg du har laget!!!:)

...dessuten kjenner jeg at jeg er en smule misunnelig på kameraet ditt ja*ler* lyse og fine bilder!

Like it!
...og tusen takk for at du ble med på ambassadør-kvelden min, vennen!:)

Stooor klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)