26. mars 2013

DIY - Påskeegg med bilde av familien

Det nærmer seg høytid og påske - ganske mange har jo tatt seg ferie allerede og nyter forhåpentligvis fine dager hvor enn de befinner seg!
Selv har jeg bestemt meg for å spare feriedagene til varmere tider, og det er egentlig ikke så verst å være på jobb når det er stille og rolig. Det er faktisk helt mulig å konsentrere seg over litt lenger tid enn vanlig :)

Langhelg blir det jo uansett, og jeg ser fram mot å trekke frisk fjelluft ned i lungene!

---

Har du tid til overs og har lyst til å servere familien eller vennene egg med bilde av dem selv på, fant jeg en morsom idé på bloggen "A Subtle Revelry"!

Du trenger:
Hardkokte (og avkjølte) egg
Decoupagelim
Pensel eller decoupagesvamp
Hvite papirark
Kleenex eller hvite servietter
Tape
Saks
En printer

Klikk deg videre til "A Subtle Revelry" for å se hvordan det gjøres! :)

Bildet er lånt fra "A Subtle Revelry"

//
Easter is here!
Are you enjoying spring brake or do you still work - like I do these days?
I don't mind as I'll save my vacation for later :)

If you have some time left, you can suprise family or friends with these printed easter eggs!
I found the cute idea at "A Subtle Revelry", 

2 kommentarer:

Tjihi:) Så kule!!
Teiper du servietten fast til et A4 ark og skriver ut på det?
Må jo testes dette, hihi:))

haha! det har jeg aldri sett før! kopierer muligens dette til neste påske :-)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)