21. mars 2013

DIY - Påskeegg med mønster

 Å male påskeegg krever vel strengt tatt ingen bruksanvisning, men å finne på kreative ideer til forskjellige måter å dekorere på er alltid gøy!

Jeg surfa litt rundt på Pinterest og da dukket disse eggene opp; med mønster etter gummistrikk man setter på før man maler. Synes det ble stilig, jeg! :)

Se mer på bloggen Chocolate Shavings.
Bildet er forøvrig lånt derfra.


//
These eggs are painted with a rubber band for a cool effect!
Look into the blog Chocolate Shavings to see more!

4 kommentarer:

Utrolig fine:))
Smart!

Så kult! Har seks egg på kjøkkendisken som er tomme etter at eg har blåst meg blå og svimmel...trur rg må teste dette:)
Silje

Skjønne påskeegg!! :-)

Disse var fine, vi har hatt påskeverksted her hjeme og, supergøy:):)

Ja, det er utrolig kjedelig med de spam kommentarene!!Kanskje det går an og rapportere det inn et sted!!?jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det ennå..synes det er dumt at andre som kommenterer må inn og skrive kode. Får prøve og finne litt mer ut av det.

GOD PÅSKE:)

Klem Kine:)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)