29. mars 2013

Klesvask med stil

Jeg humrer litt av tittelen "Klesvask med stil", for klesvask er jo alt annet enn stilig. Vi bruker gjerne blå IKEA-poser, og det supplerer vi forsåvidt med ennå, men etter at disse to flotte vaskebagene ble klikket med hjem fra hviit.no føles det ihvertfall litt mer glamorøst ut å bære klesvasken ned til vaskeriet i kjelleren, haha (jeg ler av meg selv) :)



Vaskebagene er fra House Doctor og selges f.eks. hos hviit.no.


Alltid greit med noen vaskeanvisninger, og det får man med på kjøpet her.


Hendige håndtak gjør det enkelt å bære vaskebagene også.
Det er forresten et slags belegg inni som gjør at de tåler våte klær.
 Høres ut som jeg er sponsa, men jeg er ikke det altså. Betalte 139 kroner for stykket.

//
These washingbags from House Doctor certainly makes the laundry a bit more glamorous or what? Haha, well, I don't know, but at least they're better than blue IKEA bags!

5 kommentarer:

Fine de er! Og du er så morsom, skriver så levende og godt!
God god påske og helg til deg min venn! Klemmer fra Mumsi

Du burde vært sponset for jeg fikk lyst på!
(og sikkert fler enn meg ; )

Håper du har det helt topp i Trysil,
nyyyt påsken!

God klem
Elisabeth

Hei søte du *smiler*

Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg, takk for alle fine ord du legger igjen hos meg *glad*

De er så fiiine!

Håper du koser deg og har en finfin påske!
klemklem

He He:)jepp klesvask med stil it is:):) jeg elsker disse, har sikret meg et par selv, helt geniale, de rommer en perfekt mengde klær synes jeg, og når de begynner og bli fulle er det på tide å sette på en vask!!Fine og se på er de og:)

Fortsatt god påske:)

Klem Kine:)

Disse var utrulig kule! Tar nok garrantert klesvasken til nye høyder! hihi..
Takk for i går, det var veldig hyggelig å hilsen på igjen :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)