3. mars 2013

Noen ganger bare må man...

Det begynte med at jeg så et bilde på Instagram, fortsatte med et nyhetsbrev på e-post fra Christiania Glassmagasin og endte i en liten investering. Snakk om å bli påvirka!
Trenger jeg (eh..vi) egentlig flere telysestaker nå? Veeel, når de var så fine som disse, var det visst ikke noe spørsmål om nytte. Noen ganger må man bare.

På hvor mange måter kan man ta bilder av telysestaker? Ganske mange faktisk :)



Opprinelig så jeg for meg at jeg skulle kjøpe en annen farge, for sakte, men sikkert har korall begynt å skrike etter å komme inn i hus. Eller så er det kanskje jeg som skriker etter korall, det er nok mer slik. Det viste seg at fargen på akkurat disse var mer rosa enn korall, og da skjønte jeg at jeg måtte være tro mot de nåværende favorittene; gul og isblå/mint. Skålene finnes altså i fire forskjellige farger, det er en blå en også.

Skålene er fra Porsgrund og heter Nordic Light. Selges bl.a. på Glassmagasinet i Oslo til en ok pris for tiden :)

Gerbera still going strong!

Den der forelskelsen i korall har jeg altså vurdert om jeg skulle ta ut i interiøret, men jeg har funnet ut at det blir for mye stæsj å skifte ut. Jeg er visst litt for fornuftig noen ganger. Jeg skal aldri si aldri, men enn så lenge har jeg prøvd å kjøpe noen klær i stedet, kanskje det temmer behovet litt?

//
I bought these nice light cups, I jus love the colors!

3 kommentarer:

Så fine de var! Kjenner jeg ble litt påvirket nå jeg også, hihi.

Det med korall har jeg også kjent litt på. Gult og blått er jo mine farger også, men så var det det med å bli påvirket da. Ikke lett når det er så mange som viser fine bilder av korallfargete ting. Men enn så lenge så tror jeg at jeg holder meg til den fargeskalaen vi allerede har her hjemme. :)

God ny uke til deg!

Så lekre telysestaker, skjønner godt du måtte ha dem.
Herlige bilder.

Fin ny uke til deg!
- AC

OJ!!! de var jo rålekre.... ikke sett sånne før... knallfine!!

Klems Diana.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)