28. mars 2013

Påskete stue med gull og gul

Gult er kult året rundt og dermed var jeg forsåvidt ganske rigga for den tradisjonelle påsken på forhånd! Ved å legge til ei grønn påskelilje (knoppene visna FØR de spratt ut fordi jeg var redd for å gi den for mye vann.. snakk om "grønne fingre"), gult kubbelys, gåsunger og noen egg ble det påskestemning i en fei.


Den mintblå puta og den hvite med stjerne (fra Kremmerhuset) var jeg så heldig å vinne i en giveaway hos søte Lidyll. Passer jo perfekt inn hos meg :)
Den gule puta på andre siden av sofaen er også fra Kremmerhuset.
Den grå strikkeputa har mamma laget til meg.

En bunke med blader ligger stadig ulest - jeg kommer visst aldri gjennom alt før jeg får/kjøper nye. En liten bladjunike her i gården altså! Påske for meg er å lese masse, og jeg gleder meg til å dykke ned i de uleste bladene i dagene framover. Jeg har faktisk spart noen til formålet. Jeg har planer om å lese "Gjenferd" av Jo Nesbø også, jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har lest den ennå! Veldig glad i Harry Hole!


De som har lest bloggen en stund veit at jeg vant den gule puffen i en konkurranse hos Kremmerhuset. Den er så kul!
De svarte små firkantene på veggen er en kopi av Ferm Livings wallstickers. Jeg brukte svarte klistemerkeark fra Granit som jeg klippet ut kvadrater av selv.


Fine ting som gjør meg glad!
Vase fra Kähler, telysboller fra Porsgrund, tallerken, kubbelys og glassegg fra Kremmerhuset.


Jeg har endelig skaffet meg pistolvasen i gull fra Bloomingville som jeg har ønsket meg såå lenge!
Men siden det er nok av vaser her, fant jeg et litt alternativt bruksområde til den. Passer jo perfekt på veggen sammen med bildet jeg har laget selv! :)

Jeg håper alle nyter fine påskedager!
Dette innlegget er lagt inn på forhånd, akkurat nå befinner jeg meg på påskefjellet med slalomski på beina og sola i ansiktet! Ah......

//
Our livingroom is set for easter!
I normally have a yellow theme, and that made it pretty simple to decorate for easter. I just added some items and voila: easter is here!
I hope you enjoy the holidays wherever you are! This blog post is prewritten as I'm in the mountains skiing with the sun in my face right now ;)

2 kommentarer:

Så fint du har det :)
ønsker deg en GOD påske!
Klem :)

Du, det paljettbildet ditt er så utrolig kult!! Er herved notert på inspolista. Sier ifra om jeg hermer;)

Håper alt er bra med deg om dagen!! Hadde vært koselig å ta en kafe igjen snart.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)