4. mars 2013

Pupper og rumper

Ja, nå klikket du deg vel kjapt inn hit, tenker jeg? Sånn basert på overskriften, mener jeg? :-D
Og jeg skal ikke skuffe, her kommer det pupper og rumper i fullt monn!

Jonathan Adler har nemlig en kolleksjon vaser og annen moro som virkelig skiller seg ut. Ganske sært og VELDIG kult! Jeg liker sære ting :)

Hvem har vel ikke lyst på noen pupper eller rumper (av porselen) på bordet?
Eller kanskje ei tunge å legge fra seg teskjea på hadde vært noe?
1. Charade Studded Taped Vase // 2. Tongue Spoon Rest // 3. Kiki's Derriere
4. Georgia Lamp // 5. Georgia Cookie Jar // 6. Georgia Vase
7. Camille Vase // 8. Luciana Vase

Kjenner jeg har ganske lyst på en vase med mange pupper, jeg...
Tror ikke samboer'n hadde hatt så mye i mot det heller?
Jeg synes jeg hører samtalen:
- Kjære, kan jeg få en puppevase til 2500 kroner?
- Ja, selvfølgelig!!

For flere morsomme og rare ting, samt priser og annen informasjon, ta en titt på websidene til Jonathan Adler. Alle bildene i collagen er lånt derfra.

//
Jonathan Adler has made some weird but very cool vases! Boobs and ass and tounges - what's not to like? Haha ;) Take a look at their website to see prices and more info.

4 kommentarer:

Herlig. Syns tingene hans er veldig kule. Er sikker på at mannen for en gangs skyld ville kjøpt en vase om han så disse. Tenker på å kjøpe en i 40-års gave, men er redd de er litt sære...?

De er litt stilige,
kunne godt hatt en av de,
men ikke til den prisen.

Fin ny uke til deg!
- AC

Haha. Fantastisk bra skrevet, nå lo jeg godt ;-) Vet ikke helt om det var noe for meg, men kunne vært moro å gi vekk i gave :-)

Fin dag til deg.
Klem.

Haha!! Disse var skikkelig artige:) Men her tror jeg faktisk at det er eivind som hadde satt ned foten!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)