19. april 2013

Bloggfest og Bloggbliss

Vi interiørbloggere er flinke til å sosialisere!
I morgen er det stor bloggfest i Oslo hvor bloggere fra både fjern og nær kommer. Nå er dette en fest for alle bloggere da, og ikke bare interiørbloggere, og jeg gleder meg til å treffe gamle og nye kjente.

Det snakkes om glitter og glæm og kjole og høye hæler. Selv er jeg kanskje ikke så komfortabel med hverken kjole eller høye hæler, men så lenge jeg finner noe jeg liker å ha på tror jeg ikke det spiller så stor rolle :)

I juni arrangerer Norske Interiørblogger Bloggbliss-tur til København, og jammen meldte jeg meg ikke på der også. Kjenner jeg trenger å komme meg en tur til utlandet, det rykker i reisefoten! Og hva er vel bedre enn å reise sammen med fantastiske interiørbloggerinaer?
Jeg har ikke vært i Køben på over 15 år, så dette blir gøy!



//
I'm going to a blogparty in Oslo tomorrow, AND to Copenhagen with a bunch of lovely interior bloggers in June! Lucky me! :)

4 kommentarer:

Hvem er det som arrangerer denne bloggfesten i dag? jeg finner ikke ut av det :)

Så gøy å se deg igjen i går! En herlig bloggfest med mange fine folk. I dag er stemmen rusten her, det tyder vel på en fin kveld :) Jeg er litt i tenkeboksen mht Købenturen - har såå lyst, men har en kjempekredittkortregning fra USA ferien denne måneden som skal betales først ;) Ha en fortsatt super søndag! Klem

Hei
Utrolig kjekt å hilse på deg og snakke med deg på lørdagen! Du er ei fantastisk jente som det var lett å bli kjent med. Gleder meg masse til Københavnturen. Kjekt at du også skal dit!!
Snakkes da (er ikke så flink til å kommentere på blogger lengre... )

Fin kveld til deg
Klem Tonje

Det var BOOST för själen i lördags & WOW för ett härligt inkluderande gäng ni är!!
Så koseligt att träffa dig & alla andra tjejerna, jag hoppas verkligen att det blir flera anledningar för mig att få mingla med er :D

Ha en fin vecka vidare & goda klemmer
//Sessan

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)