12. april 2013

Snart helg - og galleriplass hos NIB!

Hurra hurra! Et av bildene mine i aprilutfordringen hos NIB har fått galleriplass! (Dvs. at jentene bak NIB velger seg ut sine favoritter som ikke kom helt til finalen). En herlig bønsj med fine farger og vårglade bilder i galleriet, så om du er lei av snøfall på overtid anbefaler jeg deg å kikke en tur innom NIB for å drømme deg bort litt.


Det nærmer seg helg med store stormskritt, og det gjør meg jo som alltid glad.
Jeg innleder med sushi-middag sammen med ei god venninne, og det setter jo liksom standarden. Det blir BRA! :)

Her er noen fine bilder jeg har lagt ut på Instagram i det siste! (Du finner meg som @annmeretes)

Favoritter i collage 

Fine farger i nabolaget mitt; Damplassen. 


Vase på veggen, med blomst. (Pistolvase fra Bloomingville). 

Herlig dør i Dalsbergstien ved Bislett. 

Beste frokosten; havrefras med blåbær, jordbær og melk!

Håper alle får ei FIN helg!

//
Wee, one of my photos made it's way to the gallery in NIB's photochallenge!
The weekend is here and I'm having sushi for dinner with a good friend.
Wishing you a great weekend with some photos from my Instagram feed.

3 kommentarer:

Takk for herlig inspirasjon.

Ønsker deg en riktig fin helg!

Flotte billeder du viser.
Tillykke med galleri plads.
Har lagt mig til som fast læser.
God aften til dig.
Klem Lonni

Gratulerer med galleriplass hos NIB!
Lekkert og inspirerende bidrag <3

Ha en kjempefin uke.
Klem fra Heidi :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)