28. april 2013

Søndagsbliss

Søndag, ro og fred. En dag uten planer annet enn å få sjekket tallene på selvangivelsen. Kjedelig... men nødvendig :) En tur rundt i blogglandia, lese magasiner, skifte sengetøy, rydde litt, surfe mer på nett... everyday should be a Sunday :)

Lader opp til ny uke og gleder meg til fridagsbonanza i mai!
Mai må nok også brukes på visninger, ja vi skal flytte!
Han som eier leiligheten vi bor i skal flytte inn selv, og da må vi bevege på oss.
Endelig blir det kjøp og jeg er så spent på hvor vi ender opp.
Forhåpentligvis ikke så langt unna her vi er nå? :)



//
Sunday bliss... no plans, just surfing the Internet, doing a little house work.. filling the batteries for a new week. Looking forward to May and all the days off! 
In May we have to go and look at apartments to buy! Yes, we are moving (our landlord is moving into this apartment) and finally buying or OWN home. I'm excited to see where we end up, but hope it won't be very far away from where we live right now :)

5 kommentarer:

spennende med flytting da!
nydeli bilde, flotte blomster.
klem framæ

Søndager er GULL:)
Så spennende med kjøp av eget -- lykke til i jakten!

Det blir jo spennende å flytte da:)Ny leilighet nye muligheter:)
fin ny uke....håper været blir beder enn dette her:)
klemklem

Hei:)
Takk for fine ord hos meg.
Selvfølgelig kan du låne bilder:)
Spennende med leilihetskjøp da!
Masse lykke til!
Klem E

Hei! For et nydelig bilde! Diss blomstene har jeg nesten forelsket meg i om dagen;)
Og takk for hyggelige ord inne hos meg! Slik fant jeg fram til deg og;)
Det høres spennende ut med flytting og kjøp av bolig! Lykke til!
Jeg kommer tilbake hit;)!
Klem Monica

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)