7. april 2013

Vårforberedelser

April er her! Våren er i anmarsj for mange (all medfølelse til dere som har snøfall om dagen...) og her i sentrum av hovedstaden begynner det meste av snø og is å forsvinne!

Egentlig er det vel ingen som omtaler april bedre enn Bjørnstjerne Bjørnson:
Norske Interiørblogger (NIB) har vårforberedelser som tema for månedens utfordring, og her kommer mitt bidrag. Vår for meg er farger, blomster og følelsen av at kreativiteten våkner opp av dvale! Lysten til å skape noe blomstrer opp inni meg og jeg begynner å lage to do-lister :) Håper du får vårfølelsen når du titter på bildene mine!


 Styling og foto: Ann Merete Slåttland



 Styling og foto: Ann Merete Slåttland



 Styling og foto: Ann Merete Slåttland



Styling og foto: Ann Merete Slåttland


//
April is here! Spring is comming, at least here in the middle of Oslo (I'm sorry for you who have snow fall these days....).
(A poem about april, written by Bjørnstjerne Bjørnson).
Norske Interiørbloggers (Norwegian interior bloggers) photo challenge this month has spring preparations as a theme. For me spring is colors, flowers and the feeling that my creativity is waking up! The eager to create something is growing inside me and I start to make to do-lists!
I hope my photos give you the spring feeling!

12 kommentarer:

Jeg får helt klart vårfølelse når jeg kikker på bildene dine!
Superfine!

Lykke til i utfordringen!

Klem fra
Mrs. Monday

Så utrolig fint bidrag! Nydelige, vårlige bilder. Våren er jo tid for planer og prosjekter, så liker godt kalenderen i bakgrunnen. Lykke til! :)

Nydelig bidrag, elsker fargene!!

Herlige bilder, søte! :)
Lykke til og en fin, ny uke til deg!
Klem fra Carina

Kjempefint bidrag!
Elsker ranunkler, og stylingen var bare utrolig fin!

fine bilder av utrolig friske deilige farger... :)

Ha en fin ny uke :)

Lykke til i utfordringen....

Klems Diana.

Nydelige bilder som gir herlig vårfølelse.
Lykke til i utfordringen :)

Ha en fin ny uke!
Klem fra Hilde P.

Så fine bilder!!! Kjenner til dette med to do list!! Og i år har eg fått gjennomfør masse av det også!! Det er herlig det!!

Fin veke til deg, og lykke til i utfordringen!

Silje

Skjønne bilder! April er finfin mnd :)

Flott bidrag!

Ønsker deg en fin ny uke,
♥KlemKlem♥

Så mye herlig og vårlig du har funnet fram!
Lekkert! Kult mobildeksel forresten!
Ønsker deg en NydeligFlott mandag
og lykke til i Nib´s utfordring!
Klem fra julie :-)

Hei på deg:O)! Så flott bidrag du har med! Oser av vår og APRIL! Nydelige blomster <3! Veldig fin styling :O)! KLem Neri :O)

Gratulerer med galleriplass hos NIB. Skikkelig vårbilde. Nå mangler bare våren...

Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)