15. mai 2013

Work space inspiration // Kontor

Hodet mitt sprenges nesten av interiørtanker om dagen! Den ene ideen etter den andre krangler om plassen der inne, og de stakkars trøtte øynene mine som gjerne vil sove om kvelden blir holdt våkne av alt som foregår i hjernen. Store og små drømmer som forhåpentligvis skal bli reelle i den nye leiligheten vår, helst ville jeg jo hatt alt klart så fort som mulig! 

Den utålmodige delen av meg hysjes ned av den fornuftige som sier at vi må prioritere og ordne viktige ting som garderobeskap på soverommet før ny sofa, sukk.. og aller først må vi jo i det hele tatt skrive kontrakt og få nøklene! 

 Kontorplassen har jeg alltid drømmer om, og med noen enkle og ikke altfor dyre knep tror jeg ikke den skal bli så vanskelig å få som jeg har lyst til. Det gjelder bare å bestemme seg for hvilken retning jeg skal ta det... jeg har samlet en del inspirasjon i det siste, og ser vel egentlig at jeg har en slags rød tråd. 
Stikkord er større arbeidsbenk med plass til både PC og symaskin/andre hobbyting, bordplate i tre, bukker under bordplata, moodboards og smart - men fin oppbevaring.

Kan ikke vente med å starte på de blanke arkene....veggene!

Et eller annet sted i dette rommet på bildet under skal jeg ha et hjørne som bare blir mitt. Jeg ser for meg det innerst til høyre eller venstre der og kanskje foran vinduet.. eller hva, kjære? :)

Bilde fra FINN.no


I-N-S-P-I-R-A-S-J-O-N









//
My head spins with so many ideas and thoughts about interior these days. Can't wait to get the keys to our new apartment! While waiting I'm surfing the Internet for inspiration, especially for the home office and my work space! I'm sharing some of the inspiration here today, and as you can see there's some kind of a theme going on here...

3 kommentarer:

Heisan
Skjønner godt du fabler om hvordan du vil ha det i den superfine leiligheten! Veldig fine inspirasjonsbilder, jeg liker alle.. men aller best nummer 4. Det bildet har jeg selv vist på bloggen som inspirasjonsbilde en gang også.
Fin dag til deg!
Klem fra Kaspara

Åh vilka härliga inspirationsbilder!! fin blogg!

Du får väldigt gärna låna bilder och länka till min blogg, det gör mig glad!

WOW vilka härliga arbetsplatser:) där vill man ju jobba hela dygnet runt haha

Om du vill se ett vackert Svenskt lantställe...kan du kolla in min blogg:)

Ha en skön dag

LOVE Maria från inredningsvis.se

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)