1. juli 2013

Juni

En samling med noen av bildene som ble lagt ut på Instagram'en min i juni.
Juni har vært en bra, men travel måned!
Det braket løs med tur til København og så rett på hyttetur med kolleger.
Flere bursdager har blitt feiret, inkludert min egen,
og hodet har vært mye opptatt med boligtanker og planlegging av ny leilighet.
Nå er vi allerede i juli og ferien nærmer seg med stormskritt!
Jeg går ut i 4 ukers sommerferie samme dag som vi tar over leiligheten,
flytteferie, sa du? :)

//
A collage with some of the pictures from my Instagram this June.
It has been a good but busy month!
First a trip to Copenhagen and then I went to a cottage with my colleagues.
Several birthdays have been celebrated, my own included,
and my head has been busy with thoughts and planning for our new appartment.
Now July is here and my summer vacation is near!

1 kommentarer:

Juni var super!! :) Jeg håper juli blir like bra!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)