20. juli 2013

Kjøkken / gang / kontor / soverom

Her kommer det noen flere mimre-bilder fra leiligheten vi flytter fra.
Alt ser ikke slik ut som på bildene nå - og det er flere vinkler jeg ikke har tatt bilder av...
Noe av utfordringen med å bo i en leid leilighet og man ikke helt får det som man vil.

Anyways, en liten rundtur...


Kjøkkenet! Har vært glad i å ha eget kjøkken med forholdsvis mye skapplass.
Tapetet satte vi opp selv - noen friheter har vi jo tatt oss her også, da ;)


Veggkalender laget av wallstickers fra Granit.
Brødboksen er loppisfunn som er spraylakkert.


En litt merkelig "mellomgang" med dører til alle rom. Entréen ut til høyre der (og bad innenfor der), stua rett fram, kjøkken til venstre, kontor og soverom bak fotografen.
Skattholdet er opprinnelig i teak - som jeg malte da jeg bodde hjemme på jenterommet. Kjenner at det ikke hadde gjort noe om det var i teak nå, men... det er nok klart for en ny oppussing snart!
Veit dessverre ikke helt om jeg finner plass til det i den nye leiligheten, men vi får sjå...



Plastteppe fra Ellos.
Vitrineskapet til høyre, kjøpt på FINN.no til noen få hundrelapper og pusset opp.
Satser på et nytt malingsstrøk eller to når det skal flytte på seg nå.
Kontor og soverom er altså rett fram og inn til høyre der.


Kontorplassen min - liten og overfyllt!


Soverommet. Det er en grunn til at jeg aldri har vist mer enn dette, haha :)

//
More pictures from the appartment we're about to leave.
Kitchen, hallway, home office and bedrom.

2 kommentarer:

Digger det første bildet ditt!!
Og så fint det var med alle bildene i hjerteform over senga!
Lur ide!!

Det er godt du har bildene å ta med deg, sammen med alle minnene :) Fine bilder du deler i dag ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)