8. august 2013

Stuepus


Norske Interiørblogger (NiB) spør om vi er stuepiker i augustutfordringen.
Jeg liker stua, det gjør jeg, det er vel kanskje det rommet som pleier å få mest oppmerksomhet sånn interiørmessig sett. Sånn har det ihvertfall vært fram til nå.

Jeg må nok hoste opp en reprise fra stua i den nylig fraflyttede leiligheten siden stua her i nye leiligheten (altså ny for oss, den er fra 1904 opprinnelig) ikke ser så veldig bloggbar ut. Vi snakker flytteesker, innholdet fra flytteesker, malplasserte ting og tørkestativ fullt med klær spredd sånn herlig utover det hele...

Bildet over er fra i fjor høst en gang, og det passer jo kanskje fint siden vi er på vei inn i høsten snart. Sofus er ihvertfall en skikkelig stuepus, eller sofapus er kanskje mer riktig å si.
Ikkeno' er som å strekke seg katteflat utover sofaen og purre seg inn i drømmeland :)

//
This month's challenge from Norske Interiørblogger is about the living room.
I have to use an old photo from the apartment we recently moved from - the living room in our new place looks very.. messy...

2 kommentarer:

Fin stue. Mimretid, og litt vemod. Likevel er jeg sikker på at du snart kan storkose deg i din nye stue. Jeg gleder meg veldig til å se den. Jeg håper dere faller mer og mer på plass, og at ting også begynner å finne sin plass.

jeg tror forresten jeg går forbi kontorlokalene dine på vei til jobb. Plutselig sees vi! :-)

Heia, heia, heia, det blir så bra i den nye leiligheta når dere kommer i mål! Takk for i går, dere skulle vært med ut og dansa! Vi får gjenta det en gang snart :)
Klem og god helg (snart)! L

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)