11. oktober 2013

Grave tærne ned i et mykt teppe

Litt etter litt kommer ting i leiligheten på stell.
Det siste vi har vært på utkikk etter er et gulvteppe å ha under sofaen/sofabordet.

Min kjæres krav: Teppet skal være mykt og helst med masse floss!
Mitt krav: Teppet skal være fint, litt unikt, men ikke ta altfor mye oppmerksomhet i rommet.
Felles krav: Det skal ikke koste veldig mye og det må passe inn i fargeskalaen vi har i stua.

Bildet er lånt med tillatelse fra Teppeabo

Jeg føler vi har landet på noe bra, som ikke koster skjorta (sammenlignet med mange andre gulvtepper ihvertfall), som er kult, fint og ser ut til å være supermykt! Det har dessuten en liten marokkansk touch over seg - men er allikevel ikke svindyrt som et ekte marokkansk teppe.

I morgen tar jeg bilen til Teppeabo på Bryn for å se på og forhåpentligvis kjøpe dette, og jeg håper det er like fint og føles like mykt som det ser ut som!

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|

Fredag igjen! Ukene går så fort! Det er en klisjé, men det er jo helt sant.
Jeg har hatt ei rolig uke, med lite sosiale planer på kveldstid - men med tid til å få fullført en del interiørprosjekter hjemme. Deilig!
Gleder meg til å få tatt noen bilder når dagslyset er på min side!

Neste uke blir fullpakka og det starter med Bygg Reis Deg-messa på Lillestrøm, der jeg har ansvaret for standen FINN oppdrag skal ha der. (Noen som skal dit? Kom innom standen vår i Hall D, nr. 04-08!).
Når jeg har gjort unna fire messedager der, reiser jeg til Bergen for å være vanlig publikum på Interiør og boligmessa. Gleder meg til begge deler - på hver sin måte får jeg vel si! :)

Men det er neste uke - nå er det helg og den skal nytes! Ha en fin en!

Bildet er lånt med tillatelse fra Teppeabo

//
We've been searching for a carpet to our livingroom and I think we've found it!
This carpet looks very soft, has a neutral color but a nice pattern, and doesn't cost that much either.
I'm going to the shop Teppeabo to look at it and hopefully buy it tomorrow!

2 kommentarer:

Ja vi skal dit, så da skal jeg komme og hilse på deg :) Skulle ønske jeg skulle til Bergen selv, men jeg gleder meg til å følge med på messa i sosiale medier! God helg og lykke til med teppekjøpet,det ser veldig fint ut, jeg venter spent på bilder av hvordan det blir hjemme hos dere!
Klem L

Blir spenennende å se. God helg, søte :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)