15. november 2013

God helg fra kontoret!

Jeg har fått en litt sånn der "iiik det er snart tid for å bruke julekjole"-panikk i det siste.
Flere som kjenner seg igjen?
Det har nok ganske mye å gjøre med at alt skeia ut i sommer da vi flyttet,
også skeia det liksom aldri inn igjen...
Å sitte foran TVen en fredagskveld er en sånn situasjon der jeg får såå lyst på godis,
så i kveld har jeg gjort alt annet enn å sitte der.
Rengjøring av kjøkkenet, baking av grove scones og bilderedigering har vært på programmet,
og det har funka. No godis for me.
Lurer på hva jeg må vaske i mårra....:)

Nå avsluttes kvelden akkurat her ved kontorplassen min,
litt oppdateringer på blogger, Pinterest og nettet er fint å avslutte fredagen med.

Håper du får ei fin helg!

 


//
My office space
Have a nice weekend!

6 kommentarer:

Åh, det kontoret ditt er altså så fint! Og det er du også, så ikke stress med den julekjolen! Men hvis du sliter med å sitte i sofaen i mårra kan du godt komme hit og vaske i mårra. Også skal jeg stille med fruktsalat i tillegg til kaka på søndag ;)

Råååå kontorplass!!!!!

Wow, verdens fineste kontorplass:))
Flink du er som vasker i stedet for og spise godis, det burde jeg og ha gjort, hoho...
Ha en fin fin helg ♥

Wow for en nydelig kontorplass!! Når har jeg lyst på stua di, gangen din og kontoret ditt..... Hihi :-) Herlig med inspirasjon fra det fine hjemmet ditt.
Nyt helgen!
klem Vibeke

j'adore! c'est superbe.
Very nice post!
Thanks & Welcome for your comment and your next visit to my blog.
Have a nice day! Cath.

Vilken fin kontor!!! Mycket inspirerande...
Tack för dit besök och för din rar kommentar! (Tyvärr kan jag inte skriva på norska (bara på svenska, men förstå går ganska bra ;-))
Ha en fin helg! Doris

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)