24. januar 2014

I skapet

Med glassruter i stueskapene gjør det jo ikke noe om
fine ting får hvile litt.
For de synes jo på en måte litt allikevel.
 

Ulempen er jo at man må ha det ryddig i skapene også.
Det er ikke alltid så lett....

---

I dag har jeg fri fra jobben, men særlig fri blir det ikke før i kveld.
Lista over diverse ærender og gjøremål hadde blitt såpass lang at jeg like så godt tok meg en "feriedag" for å få fikset alt! På lista står blant annet en tur på Biltema og et bilopphuggeri, bilen må nemlig få et par fikser før den kan EU-godkjennes ordentlig. Etter alle må gjøre-tingene får jeg koselig besøk av niesa mi i ettermiddag! Vi skal på Disney on Ice og ha skikkelig tante-/niesetid! Det gledes!

Håper alle får ei fin helg!

//
The cabinets in our livingroom have windows of glass,
and everything inside is displayed.
Some of the things looks really good, as on this photo..
Other things just tend to get very messy.. 

To day I've taken the day off from work, as my private list of to do's has become quite long...
After all the boring to do's I'm expecting my niece to come visit me! Looking forward to that!

Have a nice weekend everyone!

3 kommentarer:

hehe, ikke barebare og måtte ha det ryddig i skapene nei, men veeeldig kjekt at de fine tilngene syns:))

KOS dere i dag, hørtes veldig gøy ut ♥

Flott at de fine tingene dine får hedersplass i skapet ditt :)
Kos deg med niesekveld :)
Og god helg !
Klem Ingrid :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)