27. februar 2014

Different angle


Stua fra en litt annen vinkel.
Ny stor plante fra IKEA ble det i helga også! Det var "helgens plante" og på halv pris, og siden den som stod der var på vei til å bli bladløs (hva da grønne fingre?) slo vi til på tilbudet.
Noen som vet hva det som står ved siden av planta er?
Det er et instument jeg har spilt siden jeg var bitteliten. Dessverre ikke så mye nå lenger egentlig, men det står nå der om jeg skulle få lyst.

//
The living room from a different angle.
And a new big green plant from IKEA! Love it! Hope my fingers turn more green, we don't want it to die as the other plant(s)....
Next to the plant is an instrument, do you know what it is?
It's something I've played since I was a child. I'm afraid I don't play it that often these days, but it's there if I feel for it.

5 kommentarer:

Hadlendinger veit at det er en torader;)

Så lyst og vårlig hos deg! Må nok gjøre en liten innsats selv for å bringe
vår inn i stua : )
Skulle så gjerne vært på treffet i går, dumt dere ikke reklamerte litt på forhånd for dere selv! Da måtte jo K bare latt være å jobbe slik at jeg kunne reist ; )
Det gikk sikkert strålende! Gleder meg til å se bilder i hvertfall, også håper jeg
det ikke er lenge til neste treff.

Fin dag til deg,
KLEM

ps, selv om jeg er utflyttet så så jeg hvilket instrument du spiller : D

Du har virkelig en lekker stue!! Og lampa er så prikken over i'en!
Fint med den store grønne planten :)
Kan gjenkjenne musikk instrumentet ja, kult at du kan spille på det :)
Fin kveld!
Klem

Herlig:))
Og så fint med store grønne planter ♥
Det ønsker jeg meg her og, men med den lille valpen i hus er nok ikke det første pri, hehe:))

Ha en fin fin kveld: )

Så lyst og fint det er hos deg! Takk igjen for masse herlige DIY tips på onsdag. Blir nok en hobbykveld med emilie til helgen tror jeg. Må først skaffe meg dobbelsidig teip! :)
Ønsker deg en herlig dag!
Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)