3. mars 2014

Tapetfavoritter fra Sandberg

Vi fikk lov å vise fram noen bilder fra SANDBERG sin tapetkolleksjon!
(Bloggtreff med Sandberg kan du lese om lenger ned på bloggen).

Jeg har valgt meg ut noen jeg liker veldig godt, og jeg må innrømme at jeg er en smule konservativ når det kommer til tapet. Store blomster, mye mønster og veldig mange farger er litt skummelt, men gi meg grafisk, svarthvitt eller noe så lekkert som de rosa under her - så er jeg solgt.

Grace (NW) Svart 497-91



Gryning Ljuslila 618-05

 

Otto (NW) Svart 577-91



Eden Ljusgrå 612-25
 
 Og så favoritten til slutt....

Skymning Rosa 617-04

Se flere tapeter fra Sandberg her.


//
Some of Sandberg's wallpapers this season.

3 kommentarer:

Enig med deg:)
Fine tapetkolleksjoner;)
Ha en fin dag!
Klem fra Janne

Den Gryning tapeten - eeelsk!

Nydelige tapeter.

Fin ny uke til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)